  • Data: 2017-03-18 20:02:20
    Temat: Re: podwyzki parkingowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Mar 2017 20:16:06 +0100, Liwiusz napisał(a):
    > Dlatego, że rozwiązaniem braku miejsc w tramwajach jest zwiększenie ich
    > liczby. A miejsc parkingowych nie zwiększymy(*), bo 1. teren nie jest z
    > gumy 2. nie chcemy większej liczby samochodów w centrum.

    3. a elektrycznych tez nie chcemy ?

    > (*)zwiększony koszt publicznego parkowania to większa opłacalność
    > budowania parkingów prywatnych.

    We wroclawiu bylo odwrotnie.

    Parking prywatny powstal ... bo miasto obiecalo zlikwidowac okoliczne
    parkingi.

    > Ograniczenia liczbowe w tramwajach rzeczywiście byłyby pozbawieniem
    > prawa do swobodnego przemieszczania się ludzi w centrum,

    a) gdzie takie prawo zagwarantowane,
    b) tramwaj ma ograniczona ilosc miejsc. Na szczescie (?) na razie
    motorniczy moze to olac.

    > ale
    > ograniczenie miejsc parkingowych tanim ograniczeniem nie jest, nie
    > istnieje bowiem prawo człowieka wyrażające się w możliwości darcia
    > wszędzie samochodem.

    A istnieje prawo swobodnego przemieszczania sie w centrum ?

    Cos mi chodzi po glowie, ze istnieje prawo drogi ...

    J.