  • 11. Data: 2012-04-20 22:37:46
    Temat: Re: [OT] podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-20 22:33, Michoo pisze:

    > Ja niestety nie wiem :( ale słyszałem o takiej stronie - ponoć znacznie
    > lepszej od elektrody - e-serwis.org - na pewno łatwo tam znajdziesz.

    Ale coś widzę tam mało wątków. Pewnie jakiś wredny moderator pousuwał.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2012-04-21 09:26:20
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ale coś widzę tam mało wątków. Pewnie jakiś wredny moderator pousuwał.

    dziękuję

  • 13. Data: 2012-04-22 23:41:15
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Naszła mnie taka głupia myśl że chciałbym podpiąć się
    > do przycisku automatu załączającego światło. Jest to zwykły
    > przycisk "dzwonkowy". Czy jest szansa żeby coś takiego zrobić
    > bezprzewodowo ? Miejsca tam w puszcze jest pewnie malutko,
    > z zasilaniem problem.
    >
    > Ma ktoś jakieś pomysły ? Wymagany zasięg - okolo 2 metry.
    >
    > Chciałbym z mieszkania włączać światło na klatce.

    Proszę:

    http://www.zamel.pl/pl,221,3697,zestaw_sterowania_be
    zprzewodowego__oswietlenie_rzb01.html

    http://sklep.elektromag.pl/zamel-zestaw-sterowania-b
    ezprzewodowego-oswietleni(66,40384,57294).aspx

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2012-04-23 19:42:17
    Od: sumar <s...@o...eu>

    identifikator: 20040501:

> [...]
    > dyskutuje na grupie... niby coś w stylu "transmitery", ale to chyba zła
    > nazwa... jakby sie komuś chciało odpisać...

    Radiolinia, a nie jakiś trans-seksualista.

  • 15. Data: 2012-04-24 09:30:32
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to jest niewygodne bo dziura musi być spora i zapachy wchodzą z
    > klatki ;)

    Troche niewygodne !

    > Oprawę sobie powieś nad drzwiami.

    I musiałbym u siebie zamontować drugi automat który mi to wyłączy
    po minucie.

  • 16. Data: 2012-04-24 09:33:01
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jn1tto$4ns$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    zprzewodowego__oswietlenie_rzb01.html

    > http://sklep.elektromag.pl/zamel-zestaw-sterowania-b
    ezprzewodowego-oswietleni(66,40384,57294).aspx

    Dużo za duże. To się musi zmieścić po wyłącznikiem w istniejącej puszce a
    miejsca tam bardzo mało.

    Chyba jednak pozostaje podpięcie się kablem.

  • 17. Data: 2012-04-24 15:20:49
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > I musiałbym u siebie zamontować drugi automat który mi to wyłączy
    > po minucie.

    Nie, automat jest jeden na klatkę schodową w rozdzielni.

  • 18. Data: 2012-04-24 17:19:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marcin Wasilewski pisze tak:

    > Nie, automat jest jeden na klatkę schodową w rozdzielni.

    czytaj uchem

    wychodzi z mieszkania i nie chce wracać do przedpokoju gasić.

    --
    Piter

  • 19. Data: 2012-04-25 03:01:08
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

> [...]
    > przycisk "dzwonkowy". Czy jest szansa żeby coś takiego zrobić
    > bezprzewodowo ? Miejsca tam w puszcze jest pewnie malutko,

    zamiast wydziwiać zamontuj tam, nad nim, tzn wyłącznikiem, przy puszcze
    (jakaś musi być pod sufitem) detektorek PIR za 20pln z allergo. za dnia się
    nie włączy bo ma czujnik światła, za to włączy się gdy będzie ciemno i
    otworzysz drzwi.

    sa nawet takie które zamontujesz zamiast włącznika, za łaskawą zgodą dozorcy
    i sąsiadów
    http://allegro.pl/detektor-ruchu-i-dzwieku-conrad-61
    1759-k17-i2289468447.html

  • 20. Data: 2012-04-29 05:52:25
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-04-25 03:01, adamschodowy pisze:
> [...]

    zobacz ten
    http://www.xcomfort.pl/system4.php

    --
    Jingiel