  • 1. Data: 2012-04-20 14:47:23
    Temat: podpięcie się pod automat schodowy bezprzewodowo
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam. Naszła mnie taka głupia myśl że chciałbym podpiąć się
    do przycisku automatu załączającego światło. Jest to zwykły
    przycisk "dzwonkowy". Czy jest szansa żeby coś takiego zrobić
    bezprzewodowo ? Miejsca tam w puszcze jest pewnie malutko,
    z zasilaniem problem.

    Ma ktoś jakieś pomysły ? Wymagany zasięg - okolo 2 metry.

    Chciałbym z mieszkania włączać światło na klatce.

  • 2. Data: 2012-04-20 15:33:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    bagno pisze tak:

    > Chciałbym z mieszkania włączać światło na klatce.

    Przewierć dziurę nad drzwiami. Wielu ludzi tak robi.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-04-20 18:05:36
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Przewierć dziurę nad drzwiami. Wielu ludzi tak robi.

    A w jakim niby celu ? Żeby przełożyć przez nią patyk którym będę
    naciskał wyłącznik ?

  • 4. Data: 2012-04-20 18:34:03
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-20 14:47, bagno pisze:
> [...]
    > z zasilaniem problem.
    >
    > Ma ktoś jakieś pomysły ? Wymagany zasięg - okolo 2 metry.
    >
    > Chciałbym z mieszkania włączać światło na klatce.

    Są włączniki światła sterowane radiowo a mieszczące się w typowej
    puszce. Coś z dziedziny Home Automation. Robi takie Schneider i Moeller
    i pewni wielu innych z branży. Jak znajdziesz cenę to ci pewnie
    przejdzie chęć stosowania czegoś takiego.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2012-04-20 19:25:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 18:05:36 +0200, bagno napisał(a):

    > A w jakim niby celu ? Żeby przełożyć przez nią patyk którym będę
    > naciskał wyłącznik ?

    Żeby przeprowadzić dwa przewody które będziesz sobie zwierał w domu.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2012-04-20 19:40:53
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Żeby przeprowadzić dwa przewody które będziesz sobie zwierał w domu.

    Chodziło mi o rozwiązanie BEZPRZEWODOWE. Miniaturowe coś co można
    wcisnać pod istniejący wyłącznik.

    Rozwiązanie z kablem też dopuszczam ale z tym jakby co nie powinno być
    żadnego problemu więc nie ma sensu o tym dyskutować.

    I w sumie nie wiem czemu akurat nad drzwiami. Akurat u mnie byłoby 10
    lepszych
    miejsc.. Ale może u mnie jest jakiś nietypowy układ. Nieważne.

  • 7. Data: 2012-04-20 19:42:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    bagno pisze tak:

    > A w jakim niby celu ? Żeby przełożyć przez nią patyk którym będę
    > naciskał wyłącznik ?

    Nie, to jest niewygodne bo dziura musi być spora i zapachy wchodzą z
    klatki ;)

    Oprawę sobie powieś nad drzwiami.

    --
    Piter

  • 8. Data: 2012-04-20 19:49:48
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przepraszam, że się wtrącę nie na temat, jak fachowo nazywają się te
    urządzenia radiowe do komunikacji bezprzewodowej? te o których często się
    dyskutuje na grupie... niby coś w stylu "transmitery", ale to chyba zła
    nazwa... jakby sie komuś chciało odpisać...

  • 9. Data: 2012-04-20 22:10:27
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > i pewni wielu innych z branży. Jak znajdziesz cenę to ci pewnie
    > przejdzie chęć stosowania czegoś takiego.

    Zadać Googlom hasło:
    <radiowy sterownik oświetlenia> i znajdzie się kilka odpowiednich urządzeń.
    Chyba nie za drogo, jeśli komuś zależy na wygodzie, elegancji i niewidzialności
    na klatce dwóch metrów przewodu.

  • 10. Data: 2012-04-20 22:33:53
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 20.04.2012 19:49, identifikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > się dyskutuje na grupie... niby coś w stylu "transmitery", ale to chyba
    > zła nazwa... jakby sie komuś chciało odpisać...

    Ja niestety nie wiem :( ale słyszałem o takiej stronie - ponoć znacznie
    lepszej od elektrody - e-serwis.org - na pewno łatwo tam znajdziesz.

    --
    BP, NMSP
    Michoo