  • Data: 2012-05-17 20:54:31
    Temat: Re: podgląd języka
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17-05-2012 12:07, Adam Wysocki wrote:

    > Z ciekawości - dlaczego?

    Z bardzo prostej przyczynym wiekszosc ludzi ma gdzies licencje i piraci
    na potege uzywajac zrodel na licencji GPL do komercyjnych produktow
    softwarowych, wykorzystujac czyjes idealy. To raz. Dwa iz jak za cos
    jest darmo (a przewaznie open source jest za darmo) to generalnie obniza
    to wartosc innych produktow na rynku. Dziwi mnie iz ludzie zajmujacy sie
    programowaniem nie chca chronic swoich interesow.

    Pozdrawiam

    Marek