  • Data: 2011-07-06 11:25:59
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Czas na podjęcie decyzji był uwzględniony w następnym zdaniu, tu było
    > o samym przeniesieniu nogi - a to każdy sprawny kierowca robi szybciej.
    Proponuje przejść się na "badania psyhotechniczne" dla kierowców, gdzie
    masz zestaw pedałów i światełek, jesteś przygotowany na konkretny
    bodziec i masz odpowiedzieć konkretną reakcją - np naciśnięciem pedału
    gdy zapali się czerwona lampka. Sytuacja wręcz idealna, na drodze nigdy
    nie występująca, bo tutaj nie musisz martwić się wszystkim dookoła auta,
    tylko jeden bodziec>jedna reakcja, a uzyskiwane czasy przez kierowców
    (nawet zawodowych) wcale nie są dużo niższe niż 1s.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173