  • 1. Data: 2010-07-26 17:27:44
    Temat: pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Witam i klaniam sie w pas grupie.

    Krotkie pytanko - ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami w
    pozycji jezusowej (ukrzyżowany) był mnie raczył obtrąbić i
    obtrójkącić we Wrocławiu na Krakowskiej ?

    Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !

    Pozdrawiam !
    6008

  • 2. Data: 2010-07-26 18:33:58
    Temat: Re: pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:
    ...>8
    > ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami w pozycji
    > jezusowej (ukrzyżowany) był mnie raczył obtrąbić i obtrójkącić we
    > Wrocławiu na Krakowskiej ?

    Tu tacy raczej nie zagladaja wiec chyba nie doczekasz sie odpowiedzi :)
    W "Orlim Gniezdzie" tez go chyba nie znajdziesz...

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    betvelwe

  • 3. Data: 2010-07-26 18:35:20
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    grup dyskusyjnych:i2kgie$bqr$...@n...news.atman.pl...
    > Krotkie pytanko - ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami

    Znaczy sie mial gasienice? Bo normalnie bez zadnych kol nie da sie jezdzic.

    > w pozycji jezusowej (ukrzyżowany)

    Znaczy czoperowiec, czyli wietrzypacha?

    > był mnie raczył obtrąbić i obtrójkącić we Wrocławiu na Krakowskiej ?

    Co to znaczy "obtrojkacic"?

    > Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !

    A co? Chcesz kolesiowi wklepke zalatwic? Toz to juz nawet trabic nie mozna.
    Dawno nie bylem we Wroclawiu, ale jesli tam przestalo sie uzywac klaksonu
    jako srodka do wszystkiego to duuuuuuuuuuuuuuuuuzo sie pozmienialo. Ostatnio
    jak tam bylem to sie zastanawialem czy Wy tam jezdzicie ciagle z reka na
    przycisku klaksonu.

    > Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !

    A na forum scigacza pytales najpierw? Tam wiecej userow;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-07-26 18:41:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-26 20:35, Ivam pisze:

    > Znaczy sie mial gasienice? Bo normalnie bez zadnych kol nie da
    > sie jezdzic.

    No jechał ... po amputacji mu dwa zostały !

    > Znaczy czoperowiec, czyli wietrzypacha?

    No mówię przecież, że ukrzyżowany jechał. Co ja ? Niewyraźnie
    mówię ? :)

    > Co to znaczy "obtrojkacic"?
    > A co? Chcesz kolesiowi wklepke zalatwic? Toz to juz nawet trabic
    > nie mozna.

    Można można, ale jeśli dojeżdża się do pmsowicza, wyrównuje
    prędkość, trąbi 3 razy i maluje ręką trójkąty w powietrzu, a
    potem łapie się ruchomej manetki ( jak wy się tego trzymacie
    ???? Chce się chwycić, a to się w łapach kręci ... niestabilne
    takie) i odlata z kosmicznym dźwiękiem, to chyba nie jest to
    "normalne wrocławskie trąbienie wywołane frustracją za 3
    godzinny korek" ;)

    > sie uzywac klaksonu jako srodka do wszystkiego to
    > duuuuuuuuuuuuuuuuuzo sie pozmienialo.

    A używa się używa ... ale tylko w korkach, czyli 360 dni w roku
    - 2 miesiące wakacji.

    > sie zastanawialem czy Wy tam jezdzicie ciagle z reka na
    > przycisku klaksonu.

    To jest dodatkowy pakiet regionalny, możliwy do dołożenia
    podczas zakupu nowego pojazdu.

    > A na forum scigacza pytales najpierw? Tam wiecej userow;)

    Jak sama nazwa wskazuje - pewnie nie ma tam ukrzyżowanych i
    innych frędzlowców.

    ZDRAVIM !

    6008

  • 5. Data: 2010-07-26 18:50:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:i2kkst$cdv$1@node2.news.atman.pl... W dniu

    Kurwa, chłopcze, chcesz rzucać jakimś wiejskim grypsem to na swoim podwórku
    z dziećmi... Jak chciałeś coś napisać, to napisz kurwa tak, żeby KAŻDY
    wiedział o co Ci chodzi, a nie pierdolisz jakieś jebane wymyślone bzdury o
    jezusach i chuj wie o czym...

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2010-07-26 19:38:09
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    grup dyskusyjnych:i2kkst$cdv$...@n...news.atman.pl...
    > Można można, ale jeśli dojeżdża się do pmsowicza, wyrównuje prędkość,
    > trąbi 3 razy i maluje ręką trójkąty w powietrzu,

    Dalej nie wiem co to znaczy. A po czym poznaje sie pmsowicza? Po plycie
    chodnikowej powieszonej na lusterku wstecznym?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2010-07-26 19:49:52
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Ivam pisze:
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i2kkst$cdv$...@n...news.atman.pl...
    >
    > Dalej nie wiem co to znaczy. A po czym poznaje sie pmsowicza? Po plycie
    > chodnikowej powieszonej na lusterku wstecznym?

    po kamizelce kuzwa.... no chyba logiczne ze na aucie miał naklejke (w
    kształcie trójkąta dziwnym zbiegiem okolicznosci) no i dwukółka
    zbystrzyła wiec zastosowała peemesowe pozdrowienia.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2010-07-26 19:52:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-26 20:50, Grzybol pisze:

> [...]
    > z dziećmi... Jak chciałeś coś napisać, to napisz kurwa tak, żeby KAŻDY
    > wiedział o co Ci chodzi, a nie pierdolisz jakieś jebane wymyślone bzdury o

    Prawidłowa pisownia HUJ.

    Też Cię serdecznie pozdrawiam :) !

    6008

  • 9. Data: 2010-07-26 19:53:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-26 21:38, Ivam pisze:

    > Dalej nie wiem co to znaczy. A po czym poznaje sie pmsowicza? Po
    > plycie chodnikowej powieszonej na lusterku wstecznym?

    Dokładnie tak. Jak inaczej miałby rozpoznać kogoś z sąsiedniej
    grupy ?

    6008

  • 10. Data: 2010-07-26 20:53:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>