  • 1. Data: 2010-07-26 13:44:37
    Temat: Fazer 600, fazer 400 chłodnica, różnice
    Od: "Benekkk" <b...@o...pl>

    Witam. Mam pytanko do wszystkich, którzy znają się na rzeczy:-) Mam fazera
    400 1999 rok. Poszukuję chłodnicy i kolektoró wydechowych. W serwisie
    powiedzieli, że mogą się różnić od 600, a do 400 nigdzie nie ma. Czy
    rzeczywiście się różnią i od 600 są inne? Bo wyglądają tak samo na fotkach.
    Pozdrawiam.

    --
    Benekkk

  • 2. Data: 2010-07-26 14:38:06
    Temat: Re: Fazer 600, fazer 400 chłodnica, różnice
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Benekkk" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam. Mam pytanko do wszystkich, którzy znają się na rzeczy:-) Mam fazera
    > 400 1999 rok.

    :) Skad takie cudo wytrzasnales? Szlo to tylko (z tego co guguel mowi) na
    japonski rynek.

    Gugiel mowi, ze roznice miedzy 400 a 600 sa bardzo duze, ale wiele gratow da
    rade swapowac (np. silniki), 400 jest o 2,5cm krotsza, etc.

    > Poszukuję chłodnicy i kolektoró wydechowych. W serwisie powiedzieli, że
    > mogą się różnić od 600, a do 400 nigdzie nie ma.

    Na 90% sa inne, ale moga pasowac. Wez pomierz dokladnie wszystkie wymiary
    mocowan i mi przeslij jakis rysunek z wymiarami na priva, a ja Ci sprawdze
    jakie sa wymiary w 600.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-07-26 19:52:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Benekkk" napisał w wiadomości grup
    >
    > :) Skad takie cudo wytrzasnales? Szlo to tylko (z tego co guguel
    > mowi) na japonski rynek.

    Na moje oko to kupił w dobrej cenie jako import z UK. Gdzie było
    tanio, bo z dziurawym lub nawet luźnym kolektorem nie przejdziesz MOT
    czyli ichniego przeglądu.
    I też dlatego, że tzw. "grey import" nie tylko w PL stanowi problem z
    częściami zamiennymi.
    Za wyjątkiem kilku kultowych modeli jak mała VFR, CBR czy kawasaki
    ZRX.
    A w klasie 400 najładnejsze to zefiry i xjr są i basta. Bo robić, to
    nawet 400ccm SV robili, ale trzeba być kurduplem lub
    milionerem-kolekcjonerem, żeby takie coś docenić.

    > Na 90% sa inne, ale moga pasowac. Wez pomierz dokladnie wszystkie
    > wymiary mocowan i mi przeslij jakis rysunek z wymiarami na priva, a
    > ja Ci sprawdze jakie sa wymiary w 600.

    Na 99% są inne, stąd "okazyjne" ceny takich produktów na rynku
    wtórnym.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 4. Data: 2010-07-26 20:58:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na 99% są inne, stąd "okazyjne" ceny takich produktów na rynku wtórnym.

    Ale pisze bo wiesz? Czy tak sądzisz? Bo ja na ten przykład wiem, że
    chłodnice są identyczne. Miałem i jedną i drugą. Co do kolektora to nie
    wiem.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-07-27 15:18:12
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Na moje oko to kupił w dobrej cenie jako import z UK. Gdzie było tanio, bo
    > z dziurawym lub nawet luźnym kolektorem nie przejdziesz MOT czyli ichniego
    > przeglądu.

    Ciekaw jestem, bo moze import z JA;)

    > Bo robić, to nawet 400ccm SV robili, ale trzeba być kurduplem lub
    > milionerem-kolekcjonerem, żeby takie coś docenić.

    Akurat fazer 4 i 6 niewiele roznia sie gabarytami.

    > Na 99% są inne, stąd "okazyjne" ceny takich produktów na rynku wtórnym.

    Z ta chlodnica bym nie szalal - czesto gesto gugiel wywala wyniki mowiace o
    swapie calego silnika wraz z osprzetem w postaci instalacji elektrycznej,
    gaznikow i ukladu chlodzenia z wiekszego fazera.

    Kolektorow bylbym bardziej pewien, bo silnik ma inny skok i inna srednice
    tloka, zatem pewnie i glowica inna.

    --
    pzdr:
    Ivam