  • 1. Data: 2010-07-25 19:23:39
    Temat: motocykle z francji , jakie papiery do rejestracji ??
    Od: jacekmotor6 <stunt2@_NOSPAM_op.pl>

    witam . mam na oku rame do yamahy tzr 50 2003 rok . na francuskich
    papierach , sprzedawca twierdzi że daje komplet papierów do rejestracji ,
    czyli cesja i zaświadczenie tłumaczenia . Czy te papiery wystarczą do
    rejestracji ??

  • 2. Data: 2010-07-26 18:14:44
    Od: siinski <j...@g...com>

    Nie wiem jak w przypadku ramy ale sprowadzając w ubiegłym roku
    motocykl dostałem wystawiony na moje nazwisko i adres francuski dowód
    wyjazdowy ( błękitna karta formatu A-4 z okrągłym hologramem ) który z
    fakturą zakupu, tłumaczeniami ,przeglądem i zaświadczeniem o
    zwolnieniu z VAT-u wystawionym przez mój US przedstawiłem do
    rejestracji.
    Pozdro

  • 3. Data: 2010-07-26 19:14:10
    Od: jacekmotor6 <stunt2@_NOSPAM_op.pl>

    siinskinapisal

> [...]
    > fakturą zakupu, tłumaczeniami ,przeglądem i zaświadczeniem o
    > zwolnieniu z VAT-u wystawionym przez mój US przedstawiłem do
    do tej ramy jest tylko ta cesja i zaświadczenie tłumaczenia , nie ma
    żadnego dowodu wyjazdowego , faktury i przeglądu . i gościu mówi że we
    Francji motorowery niebyły rejestrowane do 2003 roku . więc nie wiem .