  • 21. Data: 2010-07-27 14:07:55
    Temat: Re: pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
    Od: Crazy Yogurt <y...@g...com>

    On 26 Lip, 20:33, Sir Piernik <d...@p...onet.pl> wrote:

    >  > ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami w pozycji
    >  > jezusowej (ukrzyżowany) był mnie raczył obtrąbić i obtrójkącić we
    >  > Wrocławiu na Krakowskiej ?
    > Tu tacy raczej nie zagladaja wiec chyba nie doczekasz sie odpowiedzi :)

    Atam. Zaglądają, ino nie piszą. Z braku czasu.

    > W "Orlim Gniezdzie" tez go chyba nie znajdziesz...

    Bo we czwartki jezdem u dzieci, a poza tem nie mam potrzeby lansowania
    się ;)

    A w ogóle to kopę lat.

    Pozdro,

    Yogurt (Crazy)
    --
    http://www.dhd.pl/

  • 22. Data: 2010-07-27 15:06:03
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości grup
    > po kamizelce kuzwa....

    Na siedzeniu kierowcy... koniecznie skody. Kumam, zapamietam.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 23. Data: 2010-07-27 16:04:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-27 16:06, Crazy Yogurt pisze:

    > Mua.
    > Nie poznajesz? :P Już raz Cię obtrąbiłem hyhy.

    Wybacz, lekko zaspany byłem ... aleś mnie na chwilę przebudził,
    to się do prawa przysunąłem, acz i tak se tora wybrałeś
    przeciąć. BTW, na zakręcie na Traugutta tego nie rób, bo se
    slajdniesz kiedyś.

    No to podziękował za obtrąbienie i również serdecznie
    pozdrawiam, uciekając tymczasem z gniazda wnerwionych 2 kołowych os.

    ZDRAVIM !

    6008

  • 24. Data: 2010-07-27 17:48:22
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-07-26 21:38, Ivam pisze:
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i2kkst$cdv$...@n...news.atman.pl...
    >
    > Dalej nie wiem co to znaczy. A po czym poznaje sie pmsowicza? Po plycie
    > chodnikowej powieszonej na lusterku wstecznym?

    Po tym samym po czym kiedys poznawalo sie PRMowicza. Po naklejce - na aucie.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 25. Data: 2010-07-27 17:54:25
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    > No to podziękował za obtrąbienie i również serdecznie pozdrawiam,
    > uciekając tymczasem z gniazda wnerwionych 2 kołowych os.

    Drogi kolego, Grzybol akurat nie jest gniazdem wnerwionych os a jednym
    trutniem z ktorym chcac nie chcac PRM jakos musi zyc. PRM daje sobie
    rade, raz przychodzi to prosciej, raz trudniej, ale jakos przychodzi.
    Nie utozsamiaj grupy z jednym Grzybolem gdyz obrazasz reszte trolli,
    starych prykuf-piernikow, najmadrzejszych, precli i tych nielicznych
    normalnych których tu prawie nie ma, no i mnie oczywiscie.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 26. Data: 2010-07-27 20:51:30
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Piomay pisze:
    ...>8
    > Drogi kolego, Grzybol akurat nie jest gniazdem wnerwionych os a jednym
    > trutniem z ktorym chcac nie chcac PRM jakos musi zyc.

    Musi bo tacy rozni ciagle "wyciagaja go z wora" (copyright by MadMax).

    > Nie utozsamiaj grupy z jednym Grzybolem gdyz obrazasz reszte trolli,
    > starych prykuf-piernikow, najmadrzejszych, precli i tych nielicznych
    > normalnych których tu prawie nie ma, no i mnie oczywiscie.

    Ja Ci dam pryka!!! ;) Chyba ze przecinek wstawil Ci sie niechcacy :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    betvelwe

  • 27. Data: 2010-07-27 21:04:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i2ngsf$7o9$1@news.onet.pl...
    > Musi bo tacy rozni ciagle "wyciagaja go z wora" (copyright by MadMax).

    Wiem, że jesteś moim fanem. A MadMax to niezła laska, swoją drogą...

    > Ja Ci dam pryka!!! ;) Chyba ze przecinek wstawil Ci sie niechcacy :)

    Co wstydzisz się, że masz 76 lat?

    --
    Grzybol

  • 28. Data: 2010-07-27 21:04:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:4c4f1d57@news.home.net.pl... > Drogi kolego, Grzybol akurat nie jest
    gniazdem wnerwionych os a jednym
    > trutniem z ktorym chcac nie chcac PRM jakos musi zyc. PRM daje sobie rade,
    > raz przychodzi to prosciej, raz trudniej, ale jakos przychodzi.

    Pięknie to ująłeś.

    > Nie utozsamiaj grupy z jednym Grzybolem gdyz obrazasz reszte trolli,
    > starych prykuf-piernikow, najmadrzejszych, precli i tych nielicznych
    > normalnych których tu prawie nie ma, no i mnie oczywiscie.

    Tysz ładnie.

    --
    Grzybol