    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
    Date: Mon, 26 Jul 2010 20:35:20 +0200

    grup dyskusyjnych:i2kgie$bqr$...@n...news.atman.pl...
    > Krotkie pytanko - ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami

    Znaczy sie mial gasienice? Bo normalnie bez zadnych kol nie da sie jezdzic.

    > w pozycji jezusowej (ukrzyżowany)

    Znaczy czoperowiec, czyli wietrzypacha?

    > był mnie raczył obtrąbić i obtrójkącić we Wrocławiu na Krakowskiej ?

    Co to znaczy "obtrojkacic"?

    > Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !

    A co? Chcesz kolesiowi wklepke zalatwic? Toz to juz nawet trabic nie mozna.
    Dawno nie bylem we Wroclawiu, ale jesli tam przestalo sie uzywac klaksonu
    jako srodka do wszystkiego to duuuuuuuuuuuuuuuuuzo sie pozmienialo. Ostatnio
    jak tam bylem to sie zastanawialem czy Wy tam jezdzicie ciagle z reka na
    przycisku klaksonu.

    > Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !

    A na forum scigacza pytales najpierw? Tam wiecej userow;)

    --
    pzdr:
    Ivam