  • 11. Data: 2010-07-26 21:06:51
    Temat: Re: pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-26 22:53, Grzybol pisze:

    >> Prawidłowa pisownia HUJ.
    > Mylisz się.

    Słyszałeś kiedyś o słowie Historia ? (Nie, nie Chistoria).

    6008

  • 12. Data: 2010-07-26 21:15:31
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:i2ktda$f3e$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2010-07-26 22:53, Grzybol
    pisze:
    > Słyszałeś kiedyś o słowie Historia ? (Nie, nie Chistoria).

    Rozumiem, Twój "huj" to Historia... Cenię szczerość. Jednak słowo "chuj"
    pisze się przez "ch":
    http://sjp.pwn.pl/szukaj/chuj

    ... Matole...

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2010-07-26 21:27:52
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:i2kp3j$ghj$2@node1.news.atman.pl... W dniu 2010-07-26 21:38, Ivam
    pisze:
    > Dokładnie tak. Jak inaczej miałby rozpoznać kogoś z sąsiedniej grupy ?

    Tak na marginesie Misiek. Ten Twój PMS da się leczyć, czy złagodzić.
    Poczytaj tutaj:
    http://www.forumginekologiczne.pl/txt/a,4611,0,zespo
    l-napiecia-przedmiesiaczkowego-pms-w-grupie-bardzo-m
    lodych-kobiet-ciezkosc-objawow-i-skutki-zdrowotne

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2010-07-26 21:28:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-26 23:15, Grzybol pisze:

    > Rozumiem, Twój "huj" to Historia... Cenię szczerość. Jednak słowo "chuj"
    > pisze się przez "ch":
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/chuj

    Otóż to bracie mojej kozy. Pisownia zależna jest od tego co
    postanowi RADA JĘZYKA POLSKIEGO. Swego czasu postanowiła, że
    pisownia przez H jest pisownią poprawną ... następnie po dość
    długim czasie, stwierdziła, że prawidłowa pisownia to pisownia z
    użyciem CH.

    > ... Matole...

    Jak wspomniałem bracie mojej kozy - może warto się zastanowić
    czy trzeba ciągle niczym chorągiew wiać jak wiatr zawieje.

    Masz rację - "moja" pisownia jest jak Historia (koniecznie z
    dużej) ... jak komuś będzie wygodniej, to w Katyniu strzelali
    ruskie, polskie, niemieckie ... Albo Hujowe lub Chujowe.

    6008

  • 15. Data: 2010-07-26 21:29:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-26 23:27, Grzybol pisze:

> [...]
    l-napiecia-przedmiesiaczkowego-pms-w-grupie-bardzo-m
    lodych-kobiet-ciezkosc-objawow-i-skutki-zdrowotne

    Po raz drugi dałeś dowód temu, że twój świat, to pierwszych pięć
    wyników w googlach :)

    Pewnie i to da się leczyć - pogooglaj.

    6008

  • 16. Data: 2010-07-26 21:32:40
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Jak wspomniałem bracie mojej kozy

    Masz gumowce? Czy rżniesz ją w łóżku?

    > - może warto się zastanowić czy trzeba ciągle niczym chorągiew wiać jak
    > wiatr zawieje.

    Tu może głębiej coś nawiń...

    > Masz rację - "moja" pisownia jest jak Historia (koniecznie z dużej) ...
    > jak komuś będzie wygodniej, to w Katyniu strzelali ruskie, polskie,
    > niemieckie ... Albo Hujowe lub Chujowe.

    A tu to ni chuja nie zrozumiałem co autor miał na myśli. Jak ktoś zrozumiał,
    to niech napisze - nagroda.

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2010-07-26 21:34:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Po raz drugi dałeś dowód temu, że twój świat, to pierwszych pięć wyników w
    > googlach :)

    Ale głębia wyrazu, ja pierdole! Musisz być strasznym jebanym tłumokiem.
    Zdradzisz jaką szkołę kończyłeś?

    > Pewnie i to da się leczyć - pogooglaj.

    Ale co leczyć? Świat?

    --
    Grzybol

  • 18. Data: 2010-07-26 21:47:48
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    No co jest kurwa??? Śpisz????!!!!

    :-)

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2010-07-26 22:08:08
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-26 23:32, Grzybol pisze:

    > A tu to ni chuja nie zrozumiałem co autor miał na myśli.

    Dziwnym to z powodu ograniczenia czytelnika, nie jest.

    Pozdrawiam Cię serdecznie, życzę byś był wszędzie, i kończę tą
    niezwykle owocną polemiką z Twoją osobą.

    ZDRAVIM !
    6008

  • 20. Data: 2010-07-27 14:06:46
    Od: Crazy Yogurt <y...@g...com>

    On 26 Lip, 19:27, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Krotkie pytanko - ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami w
    > pozycji jezusowej (ukrzyżowany) był mnie raczył obtrąbić i
    > obtrójkącić we Wrocławiu na Krakowskiej ?

    Mua.

    > Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !

    Nie poznajesz? :P Już raz Cię obtrąbiłem hyhy.

    pozdro,

    Yogurt (Crazy)
    --
    http://www.dhd.pl/