  • 61. Data: 2011-01-03 12:00:31
    Temat: Re: płyny do spryskiwaczy
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Raczej drogo wychodzi?

    -----

  • 62. Data: 2011-01-03 12:16:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > A gratisu nie ma, jeśli przesyłka za darmo (gratisy są, jeśli zamówi
    > się za kwotę z przedziału<15;80) zł

    Hm, to cos sie musialo zepsuc, bo jak zamawialem kilka miesiecy temu, to
    dostalem gratisa ;)

  • 63. Data: 2011-01-03 12:17:03
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-03 08:19, Gom pisze:

    > Producent nadal jest ten sam. Wożę taki płyn w bagażniku: Aura Nano,
    > producent Organika. Opakowanie wygląda identycznie jak Adixol 4-
    > litrowy:
    > http://www.organika.com.pl/upload/imgMax/2276643f18b
    cdeb68c.jpg
    > więc istnieje szansa, że jest to dokładnie ten sam płyn.

    Tez mam taki w bagazniku, nawet 2 baniaczki i producentem jest Achtel ;)
    Widocznie sa rozne serie...

  • 64. Data: 2011-01-03 12:18:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-03 00:09, Papkin pisze:

    > ZTCP to on niby jest z USA, siakis polonus czy cus w ten desen.

    Ja mieszkalem 10 lat i tez swoje widzialem. Tylko z Polakami raczej nie
    przebywalem.

  • 65. Data: 2011-01-03 12:28:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-03 08:19, Gom pisze:
    > Producent nadal jest ten sam. Wożę taki płyn w bagażniku: Aura Nano,
    > producent Organika.

    Az poszedlem do garazu i zrobilem foto ;)

    http://img831.imageshack.us/img831/2866/auranano.jpg

    Mozliwe, ze czesc produkuje Achtel, a czesc Organika. Ale nalezy kupowac
    tylko te, produkowane przez Organike.

  • 66. Data: 2011-01-03 18:37:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-02 21:01, Borys Pogoreło pisze:

    > Rany, czy za tę wajchę od spryskiwacza ciągniesz z nudów? Bo ja nie wiem
    > jak można mieć takie zużycie płynu.

    Jak sa ksenony to kazde wajchniecie powoduje 2-krotne spryskanie
    reflektorow obok spryskania szyby. Zbiornik 4-5 litrow potrafi sie
    skonczyc w jedno tankowanie.

    Poza tym IMO mocne pochylenie przedniej szyby - co stylisci drozszych
    fur preferuja od paru lat (bo to i cx lepszy i lans wiekszy) - takie
    pochylone szyby tez jakos szybciej traca przejrzystosc.

    KJ

  • 67. Data: 2011-01-03 19:52:13
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-01-03 12:28, neoniusz pisze:

    > Mozliwe, ze czesc produkuje Achtel, a czesc Organika. Ale nalezy kupowac
    > tylko te, produkowane przez Organike.

    Bardzo możliwe, że kluczem jest miejsce zamieszkania, jak mieszkasz w na
    zachód i południe od Łodzi to masz z Organiki, jak Polska północna lub
    wschodnia to masz z Achtela. Biedrona tnie koszty i aby nie wozić przez
    całą Polskę pewnie zamawia tam gdzie bliżej.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 68. Data: 2011-01-03 19:58:29
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-01-2011 o 22:53:30 Przemek V <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    napisał(a):

    > W bbemce jeszcze jest tak, ?e krótkie sikniecie nie uruchamia wycieraczek

    W Punto 2 coś takiego jest ;)

  • 69. Data: 2011-01-03 20:22:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-03 19:52, Olo pisze:

> [...]
    > wschodnia to masz z Achtela. Biedrona tnie koszty i aby nie wozić przez
    > całą Polskę pewnie zamawia tam gdzie bliżej.

    Krakow.

  • 70. Data: 2011-01-03 20:47:45
    Od: Diabełson ÓÓÓ <h...@s...org>

    W dniu 2011-01-02 20:50, Adam Adamaszek pisze:

    > Jak ida duze mrozy - setka denaturatu do zbiornika.

    moze byc setka śpirytu salicylowego, przynajmniej nie jeb...

    --
    zimo, wypierdalaj musimy zająć się budowaniem boisk, a nie polityką jako
    rzecze prajm ministrant RP