  • 71. Data: 2011-01-03 20:53:16
    Temat: Re: płyny do spryskiwaczy
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomosci
    news://news-archive.icm.edu.pl/ifqpo3$32k$1@news.one
    t.pl
    *neoniusz* napisal(-a):

    > Bo teraz wszystko jest nano - nanoczasteczki, kosmiczne technologie z
    > NASA i te sprawy. Na ludzi to dziala.

    I nikt nie pomysli o tym, ze te czasteczki nano zapychaja spryskiwacze
    ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 72. Data: 2011-01-03 20:58:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 20:53:16 +0100 osobnik zwany Big Jack
    wystukał:

    wsadzasz magnetyzer i po sprawie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2011-01-03 21:26:35
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 3 Sty, 12:28, neoniusz <n...@j...org> wrote:
    > Az poszedlem do garazu i zrobilem foto ;)
    >
    > http://img831.imageshack.us/img831/2866/auranano.jpg
    >
    > Mozliwe, ze czesc produkuje Achtel, a czesc Organika. Ale nalezy kupowac
    > tylko te, produkowane przez Organike.

    Widać masz rację:
    http://img810.imageshack.us/img810/6323/p1030291z.jp

    Z "organiki" jestem zadowolony :)

    --
    Gom

  • 74. Data: 2011-01-03 22:08:15
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-01-02 19:57, Tomek pisze:

    > Lidl
    > jakoś 11-12 zł za 5 litrów

    IMHO się popsuł..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 75. Data: 2011-01-04 08:58:38
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <> napisał w wiadomości ...

    > Sonax Extreme NanoPro. 12,90 PLN za 2l koncentratu.

    gdzie jest za tyle???? chętnie kupię
    bo najtańszy taki na Allegro kosztuje 16,65 PLN...

  • 76. Data: 2011-01-04 09:01:55
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <> napisał w wiadomości ...

    > Jak sa ksenony to kazde wajchniecie powoduje 2-krotne spryskanie
    > reflektorow obok spryskania szyby.

    ciekawe w jakim samochodzie???
    bo w normalnym ksenony to albo sam spryskujesz kiedy chcesz (Lexus)
    albo odbywa się to raz na 4 - 10 spryskiwań szyby...

  • 77. Data: 2011-01-04 09:08:25
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 4 Sty, 09:01, "Tadeusz" <t...@s...onet.pl> wrote:
    > ciekawe w jakim samochodzie???
    > bo w normalnym ksenony to albo sam spryskujesz kiedy chcesz (Lexus)
    > albo odbywa si to raz na 4 - 10 spryskiwa szyby...

    To mój jest nienormalny (c-klasa, w202) ;-)
    Każde siknięcie na szyby wprawia w ruch spryski reflektorów.

    --
    Gom

  • 78. Data: 2011-01-04 14:34:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tadeusz" <...@s...onet.pl> wrote in message

    > gdzie jest za tyle???? chętnie kupię
    > bo najtańszy taki na Allegro kosztuje 16,65 PLN...

    Mówicie o tym?
    SONAX Xtreme Clear view 1:100 Concentrate NanoPro
    To jest płyn na lato...

  • 79. Data: 2011-01-04 14:49:15
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 4 Jan 2011 07:34:56 -0600, Pszemol na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > "Tadeusz" <...@s...onet.pl> wrote in message

    > Mówicie o tym?
    > SONAX Xtreme Clear view 1:100 Concentrate NanoPro
    > To jest płyn na lato...

    Nie. Mówimy o tym :

    http://www.sonax-polska.pl/p,sonax_xtreme_zimowy_ply
    n_do_spryskiwaczy___koncentrat,210,36.html

    Co do ceny to lekko przesadziłem ;-) Wydawało mi się, że jest tańszy -
    rzeczywiście płaciłem za niego coś koło 17 PLN.

    "Droga urzędowa: Trakt akt. Fangrat Tadeusz"

  • 80. Data: 2011-01-05 00:52:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 03 Jan 2011 12:28:17 +0100, neoniusz wrote:
    >Az poszedlem do garazu i zrobilem foto ;)
    >http://img831.imageshack.us/img831/2866/auranano.jp
    >Mozliwe, ze czesc produkuje Achtel, a czesc Organika.

    Wlasnie kupilem - trafilem na produkt z Organiki.
    Ale co warty to jeszcze nie wiem.

    J.