  • 51. Data: 2011-01-03 00:56:15
    Temat: Re: płyny do spryskiwaczy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 2 Jan 2011 15:29:31 -0600, Pszemol wrote:
    >To ciekawe, że w USA galon (3,8L) takiego płynu do -20F kosztuje
    >~dolara w supermarkecie i jakieś 2 z hakiem na stacji benzynowej...
    >Ładnie was tam rypią w tej Europie :-)

    Ano rypia, choc ciekaw jestem kto i kiedy.

    J.

  • 52. Data: 2011-01-03 05:24:38
    Od: babmar <b...@t...net.pl>

    W dniu 2011-01-03 00:51, J.F. pisze:

    > Mowisz ? Ja mam wrazenie ze izopropanol za drogi.
    > I leja etanol.
    >
    > J.

    I masz w pełni rację, glikol ,pany, to w płynach do chłodnic raczej, i
    to nawet dwa rodzaje, do tanich, czytaj niskiej jakości płynów
    spryskiwacza leją często alkohol etylowy naturalny czyt taki bimber
    przemysłowy i to te płyny śmierdzą. Organika dała duszy jakieś 3-4 lata
    temu i właśnie tak śmierdział Adixol-21, wiecej ztcw błędu tego nie
    powtórzyli, ja polecam Venol, jeśli jest u was dostępny wypróbujcie.

  • 53. Data: 2011-01-03 08:11:46
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Jan 2011 21:01:50 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Rany, czy za tę wajchę od spryskiwacza ciągniesz z nudów? Bo ja nie wiem
    > jak można mieć takie zużycie płynu. Może zwiększ odstęp od pojazdu przed
    > Tobą?

    Mi w aktualnych warunkach zbiorniczek płynu starcza na około tydzień,
    dwa - kilka wyjazdów poza miasto i po płynie. Niestety - za każdym razem
    jak psikam na szybę ksenony też są spryskiwane - i to powoduje takie
    bezsensowne zużycie płynu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 54. Data: 2011-01-03 08:13:24
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Jan 2011 22:53:30 +0100, Przemek V napisał(a):

    > Coś masz popsute albo auto jest naprawdę idiotycznie zaprojektowane. Zawsze
    > przy spryskiwaczach świateł sika co 5-10 długich siknięć na szybę.

    No niestety - u mnie psika za każdym razem, jak chcę wyczyścić szybę. A,
    że te spryskiwacze na reflektory są mocno wydajne, to płyn znika w
    zastraszającym tempie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 55. Data: 2011-01-03 08:19:45
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 2 Sty, 19:44, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Byl. Zwal sie Aura. Byl rzeczywiscie dobry i tani - 4l za 9zl.
    >
    > Od pewnego czasu w Biedronkach spotykam tylko plyn Aura Nano. Nie
    > produkuje go juz Organika, tylko Achtel. A Achtel produkuje tez plyn
    > "Pan Samochodzik", ktory nie cieszy sie dobra opinia.
    > Co do Aury Nano, to w zbiorniku nie zamarza, ale jak spryskam szybe
    > (nawet przy -10 i wiecej st.) to po kilku sekundach robi sie na niej lod.
    >
    > Ktos widzial jeszcze w Biedronce zwykla Aure, a nie Nano?

    Producent nadal jest ten sam. Wożę taki płyn w bagażniku: Aura Nano,
    producent Organika. Opakowanie wygląda identycznie jak Adixol 4-
    litrowy:
    http://www.organika.com.pl/upload/imgMax/2276643f18b
    cdeb68c.jpg
    więc istnieje szansa, że jest to dokładnie ten sam płyn.

    --
    Gom

  • 56. Data: 2011-01-03 08:59:36
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 2 Sty, 19:33, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Adixol 13zl/5l
    >
    > http://sklep.organika.com.pl/index_pduzy.php?prid=0f
    a0fa568f

    > Jak zamawiasz za bodaj 100zl to masz wysylke za darmo i jeszcze
    > wybierasz sobie gratis dosc fajny.
    >
    > Najlepszy stosunek ceny do jakosci IMHO. W sklepach tego nie widzialem.
    > Kiedys byl na stacjach, ale chyba byl za dobry i za tani.

    Potwierdzam ! Kupiłem taki płyn na stacji Orlen za ok 15 zł/4l w
    okolicach Nowego Sącza, rewelacja.

  • 57. Data: 2011-01-03 10:36:52
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-02 20:20, tadek pisze:
    > w ubiegłą zimę kupiłem jakiś tani w markecie/ Globi chyba/. Napisane
    > na etykiecie -21stopni. Zamarzł mi w samochodzie i do najbliższego
    > ocieplenia nie miałem spryskiwacza. W tę zimę kupiłem Organiki płyn i
    > zero problemów z zamarzaniem. Biednego nie stać na tandetę

    Miałem to samo ;) wstawiłem auto do garażu żeby odmarzło i dolałem litr
    jagodzianki (denaturatu) heh wtedy dopiero zapodawało, ale muszę
    przyznać że najtwardszy mróz nie dawał rady takiej mieszance ;)

  • 58. Data: 2011-01-03 11:53:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.01.2011 19:27, megrims pisze:

    > Ostatnio zaszalałem i kupiłem płyn w Praktikerze. Za 9.99 PLN
    > za 4 litry. Tak sobie myślę, że jak w kerfurze kosztuje 5,49
    > a w praktikerze 9.99 to pewnie będzie lepszy. Zmylił mnie jeszcze
    > napis "zapachowy".
    >
    > Powiem szczerze: tak jebie glikolem, że po prostu wyrzygać się można.

    Cóż, nie napisali JAKI to będzie zapach ;)

    Ten masz aromatyzowany glikolem ;->

    Smród jak smród - gorzej, że póki wnętrze się nie rozgrzeje (a od niego
    szyby) to ma paskudną tendencję do zamarzania na szybie.

  • 59. Data: 2011-01-03 11:57:27
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 02 Jan 2011 19:33:48 +0100, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

    >Jak zamawiasz za bodaj 100zl to masz wysylke za darmo i jeszcze
    >wybierasz sobie gratis dosc fajny.

    120 zł, a poniżej przesyłka dość droga (35 lub 41 zł).
    Można odebrać osobiście w Łodzi, ale godziny mają "nieprzyjazne
    raczej" (8-14).
    A gratisu nie ma, jeśli przesyłka za darmo (gratisy są, jeśli zamówi
    się za kwotę z przedziału <15;80) zł
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 60. Data: 2011-01-03 11:59:42
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wyjąłem przekaźnik od spryskiwaczy reflektorów.
    Oczywiście nie przy ksenonach.

    -----