  • 11. Data: 2011-01-02 20:06:57
    Temat: Re: płyny do spryskiwaczy
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ąćęłńóśźż

    > Ja trafiłem na jakiś błyskawicznie zamarzający na szybie, malo wypadku
    > nie spowodowałem. Jako tako dobre i jako tako niedrogie są w Lidlu.

    Ja na taki trafiłem na stacji i kosztował 35 zł za 5 litrów (oznaczony
    jako zimowy). ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2011-01-02 20:20:20
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 2 Sty, 20:06, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin ąćęłńóśźż

    > Ja na taki trafiłem na stacji i kosztował 35 zł za 5 litrów (oznaczony
    > jako zimowy). ;)
    >
    > --
    > ignorance is bliss

    w ubiegłą zimę kupiłem jakiś tani w markecie/ Globi chyba/. Napisane
    na etykiecie -21stopni. Zamarzł mi w samochodzie i do najbliższego
    ocieplenia nie miałem spryskiwacza. W tę zimę kupiłem Organiki płyn i
    zero problemów z zamarzaniem. Biednego nie stać na tandetę

  • 13. Data: 2011-01-02 20:20:49
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Powiem szczerze: tak jebie glikolem, że po prostu wyrzygać się można.

    Gdybys sobie glikolem szybe spryskal, to przez pol dnia bys jej nie
    doczyscil :)
    Smierdza markerem - takim samym jak w denaturacie. Ostatnio zona kupila taki
    w Realu - tragedia. Ja w Pl kupuje ten natanszy w Norauto i jest znosny. W
    niemieckich Realach idzie dostac rewelacyjny plyn za 2,5 eur - pachnie jak
    te najdrozsze kupowane na polskich stacjach. Ostatnio jak zaladowalem koszyk
    tym plynem, to niemiaszki az podchodzily i sprawdzaly czy to nie jakas mega
    promocja - pazerne krzyzaki ;)

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2011-01-02 20:26:21
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-02 19:27, megrims pisze:

    > Ma ktoś jakieś inne doświadczenia? Która sieć (kerfur/real/geant)
    > sprzedaje sensowne płyny. I aby nie kosztowały 35 PLN za 4 litry,
    > bo IMO na stacjach paliw to ostro zdzierają.

    Kupiłem w Realu Autoland, cena jakieś kilkanaście złotych (nie pamiętam
    dokładnie), nie zamarzł na mrozie, czyści szybki ładnie i ładnie pachnie
    (co w zimowych płynach jest rzadkością).

    Dostałem też od żony próbkę czegoś czym ona handluje, nie zamarza do
    -60, pachnie bardzo sympatycznie (rumem :)), ale w detalu tego nikt nie
    sprzedaje :(

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 15. Data: 2011-01-02 20:29:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 2 Jan 2011 11:20:20 -0800 (PST), tadek napisał(a):

> [...]

    musisz karmić tego toppostującego śmiecia i wyciągać go z szamba?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2011-01-02 20:35:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin tadek

> [...]
    > ocieplenia nie miałem spryskiwacza. W tę zimę kupiłem Organiki płyn i
    > zero problemów z zamarzaniem. Biednego nie stać na tandetę

    Może chodzi o to, że przy moim benzynowym V6 pewnie nawet woda by nie
    zamarzła? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2011-01-02 20:50:28
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > Kupiłem w Realu Autoland, cena jakieś kilkanaście złotych (nie pamiętam
    > dokładnie), nie zamarzł na mrozie, czyści szybki ładnie i ładnie pachnie
    > (co w zimowych płynach jest rzadkością).

    Popieram. Wersja na lato tez jest bardzo dobra. No i mily gadzet w postacie
    lejka co by sobie komory silnika w niektorych modelach nie obryzgac ;)

    Pzdr

  • 18. Data: 2011-01-02 20:50:38
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 2 Sty, 19:57, "Tomek" <W...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "megrims" napisał

    > Lidl
    > jakoś 11-12 zł za 5 litrów

    Bywaja w promocjach za 8.99. 5l do -21C, ladny zapach.

    Jak ida duze mrozy - setka denaturatu do zbiornika.

    pozdr
    AA

  • 19. Data: 2011-01-02 20:55:54
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-02 20:50, Mario pisze:
    > Popieram. Wersja na lato tez jest bardzo dobra. No i mily gadzet w postacie
    > lejka co by sobie komory silnika w niektorych modelach nie obryzgac ;)

    Na lato preferuje koncentrat. Ale na zime nie maja :)

  • 20. Data: 2011-01-02 21:01:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 02 Jan 2011 19:27:26 +0100, megrims napisał(a):

    > i wycieczka jest powiedzmy ponad 1000 km poza granice kraju,
    > to przy takiej ilości soli, jaka teraz jest na drogach UE
    > auto "spryskuje" ponad 1,5 litra/100 km trasy.

    Rany, czy za tę wajchę od spryskiwacza ciągniesz z nudów? Bo ja nie wiem
    jak można mieć takie zużycie płynu. Może zwiększ odstęp od pojazdu przed
    Tobą?

    Ja zużywam mniej-więcej litr-dwa na miesiąc. A wcale nie mam brudnej szyby
    i nie jeżdżę jak emeryt.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl