  • 71. Data: 2011-07-19 23:01:35
    Temat: Re: pliterki w usenecie bylo Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <199j7vjd316xb$.r9x1f8993q8w$.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Albo oszczędza, bo przy polskich ogonkach za 70 znaków zapłaci jak za 160.
    > A trzeba na następnego Maka zaoszczędzić.

    Mhm.
    Czy tym postem wniosles cos nowego do watku?
    Bo ja o aspekcie ekonomicznym juz ze dwa razy wspomnialem.

    TA

  • 72. Data: 2011-07-19 23:03:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1onfvw4tkpu6c$.1xodxpdwc0dno.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > HINT: każdy telefon może porozumiewać się z użytkownikiem w wielu językach.
    > Trzeba tylko zmienić to w opcjach :P

    Ale nie zawsze wsrod tych wielu jest jez. polski.
    Wyobraz sobie (wiem, trudne), jest calkiem sporo takich telefonow.

    TA

  • 73. Data: 2011-07-20 06:16:33
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    In pl.rec.foto.cyfrowa T...@s...in.the.world wrote:
    > Powiem wiec raz jeszcze - te przyczyny techniczne sa wciaz aktualne - w
    > mailach, smsach etc.

    Nie mam nic do Twoich maili ani SMS-ów, nie są do mnie, nie obchodzą mnie.
    Usenet jest nieco bardziej "wspólny", i nie ma już żadnych technicznych (czy
    innych) powodów, żeby nie używać w nim po prostu języka polskiego.

    wit

  • 74. Data: 2011-07-20 08:07:44
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-07-20 01:03, T...@s...in.the.world pisze:
    > In article<1onfvw4tkpu6c$.1xodxpdwc0dno.dlg@40tude.net>
    ,

    > Ale nie zawsze wsrod tych wielu jest jez. polski.
    > Wyobraz sobie (wiem, trudne), jest calkiem sporo takich telefonow.

    Och nie wątpię, chociaż nawet chińskie podróbki polskie znaczki mają.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 75. Data: 2011-07-20 08:08:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-07-20 01:01, T...@s...in.the.world pisze:

    > Mhm.
    > Czy tym postem wniosles cos nowego do watku?
    > Bo ja o aspekcie ekonomicznym juz ze dwa razy wspomnialem.

    Oszczędzanie na SMSach za kilka groszy ma niewątpliwie ogromną przyszłość.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 76. Data: 2011-07-20 10:02:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j05rs1$kvl$1@news.onet.pl>,
    wit <w...@m...aei.polsl.pl> wrote:

    > Usenet jest nieco bardziej "wspólny", i nie ma już żadnych technicznych (czy
    > innych) powodów, żeby nie używać w nim po prostu języka polskiego.

    Naucz sie czytac bez polskich literek.
    Wtedy przeczytaj ten watek ze zrozumieniem raz jeszcze.

    TA

  • 77. Data: 2011-07-20 10:34:14
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    In pl.rec.foto.cyfrowa T...@s...in.the.world wrote:
    > Naucz sie czytac bez polskich literek.

    Mam swoje lata, ćwierć życia czytałem usenet bez pliterek, więc jakoś sobie
    radzę.

    > Wtedy przeczytaj ten watek ze zrozumieniem raz jeszcze.

    Ojej, Pan z pręgierza? Pokaż, czego konkretnie nie zrozumiałem? Tego, że
    mnożysz problemy gdzie ich nie ma?

    wit

  • 78. Data: 2011-07-20 10:53:27
    Temat: Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: Artur Czeczko <a...@d...wyciepania.student.uw.edu.pl>

    On 18.07.2011 23:45, T...@s...in.the.world wrote:

    > Mam inne zdanie.

    Oooj... Jeśli rzeczywiście istnieją osoby, które uważają, że pisanie
    bez polskich znaków diakrytycznych jest poprawne, to jest to
    dowód na to, że pisanie tego rodzaju od samego początku było
    szkodliwe. W czasach, gdy tworzone była netykieta, na którą się
    powołujesz, chyba nikt nie traktował tego jako pisma poprawnego.
    Było to niepoprawne, ale to był kompromis - zyski przewyższały
    straty. No ale przecież napisanie "a" zamiast "ą" to jest to
    najzwyczajniejszy w świecie błąd ortograficzny (tak, tak,
    błędy ortograficzne to nie tylko "ż", "rz", "ó", "u" itp.).

    Tak więc - paradoksalnie - próbując wszystkich przekonać
    do pisania bez polskich literek, przekonałeś mnie, że to jest
    bardzo zły pomysł.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 79. Data: 2011-07-20 18:27:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j06av6$sf3$1@news.onet.pl>,
    wit <w...@m...aei.polsl.pl> wrote:

    > Mam swoje lata, ćwierć życia czytałem usenet bez pliterek, więc jakoś sobie
    > radzę.
    Byc moze krotko zyjesz.

    > Ojej, Pan z pręgierza?

    ?
    Ale ja pana nie znam. Pewnie mam cie tam w kfie.
    Nie zacietrzewiaj sie.

    >Pokaż, czego konkretnie nie zrozumiałem?

    Obawiam sie, ze istotnie niewiele rozumiesz.

    >Tego, że
    > mnożysz problemy gdzie ich nie ma?

    Ja mnoze? Ja zapytalem testowo o mozliwosc ponownego polaczenia grup
    foto.
    A zamiast dyskusji na ten temat offtopikujecie nt pliter. Na dodatek nie
    przyjmujac do wiadomosci konkretnych argumentow przeciw.

    TA

  • 80. Data: 2011-07-21 07:34:01
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

> [...]
    > A zamiast dyskusji na ten temat offtopikujecie nt pliter. Na dodatek nie
    > przyjmujac do wiadomosci konkretnych argumentow przeciw.

    O co Ci chodzi? Ktoś słusznie zwrócił uwagę, że kaleczysz język, to zacząłeś
    snuć jakieś rozważania na temat zamierzchłych problemów i mętnej ideologii
    pisania "polskawego". Dziwisz się, że w usenecie ludzie odpisują? A Twoje
    argumenty przeciw już dawno straciły na aktualności.

    wit