    From: Artur Czeczko <a...@d...wyciepania.student.uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.rec.foto
    Subject: Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Date: Wed, 20 Jul 2011 12:53:27 +0200

    On 18.07.2011 23:45, T...@s...in.the.world wrote:

    > Mam inne zdanie.

    Oooj... Jeśli rzeczywiście istnieją osoby, które uważają, że pisanie
    bez polskich znaków diakrytycznych jest poprawne, to jest to
    dowód na to, że pisanie tego rodzaju od samego początku było
    szkodliwe. W czasach, gdy tworzone była netykieta, na którą się
    powołujesz, chyba nikt nie traktował tego jako pisma poprawnego.
    Było to niepoprawne, ale to był kompromis - zyski przewyższały
    straty. No ale przecież napisanie "a" zamiast "ą" to jest to
    najzwyczajniejszy w świecie błąd ortograficzny (tak, tak,
    błędy ortograficzne to nie tylko "ż", "rz", "ó", "u" itp.).

    Tak więc - paradoksalnie - próbując wszystkich przekonać
    do pisania bez polskich literek, przekonałeś mnie, że to jest
    bardzo zły pomysł.

    Pozdrawiam,
    Artur