  • 51. Data: 2010-11-10 08:51:26
    Temat: Re: play fresh sms premium którego_nigdy_ni
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dobra, teraz tak na poważnie - jakie są realnie możliwości techniczne
    wysłania "za kogoś" smsa premium z jego telefonu?

    Trzeba by było skopiować cudzą kartę sim, wylogować czyjś telefon z sieci,
    zalogować swój i wysłać. Niemożliwe.

    Ewentualnie jakiś wirus na telefonie, który wysyła smsy podczas gdy tel
    leży nieaktywny dłuższy czas. To chyba najbardziej prawdopodobne, ale też
    trudne do wykonania tak aby nie było żadnych śladów.

    Pozostaje jeszcze amnezja użytkownika.

    Coś jeszcze?

    --
    best regards,
    scream

  • 52. Data: 2010-11-10 09:00:04
    Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zgłaszałam tą samą sprawę poprzez reklamację w orange

    ORANGE ją odrzucił

    stwierdził że to jednak ja wysyłałam choć tego nie zrobiłąm

  • 53. Data: 2010-11-10 09:22:51
    Od: blofeld77 <s...@i...pl>

    > i sam z siebie wpisuje inne nicki?
    > A moze tego sms wysłało któreś z twoich innych wcieleń?
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel

    Nie rozumiem tych twoich uszczypliwości. Jeśli masz coś merytorycznego do dodania to
    proszę.

    Ja również zgłosiłem sprawę do UKE - delegatura poznańska. Zobaczymy, jaka będzie
    odpowiedź.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 54. Data: 2010-11-10 13:27:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 09:05, damiano12 pisze:

    > Witam ponownie:)
    > sprawa jest w uke i niedługo powinnem otrzymać od nich jakąś odpowiedź:) ale
    ogólnie jak coś proszę się ze mna kontaktować na gg jakby ktoś sprawe dawał do sądu
    albo jak ja dam i chciałby sie przyłączyć prosze was kto miał ten problem pisać na
    GG!!! 10818341
    > Trzeba te oszustwa zakończyć i niech złodzieje za to słono zapłacą dlatego trzeba
    choć kilka osób razem połączyć i pomóc komukolwiek kto zgłosi to do sądu! ja jestem w
    stanie nawet daleko dojechać żeby tylko sprawiedliwości stało sie zadość! jak mi uke
    odpisze dam znać jak sprawa stoi:)

    GUZIK Ci pomogą. UKE wydaje tylko jakieś ustawy i karze operatorów za
    źle sformuowane umowy. Nie ma co liczyć na to UKE. Oni mimo wszystko
    trzymają sztamę z Orange. Mam nadzieję, że chociaż Tobie się powiedzie,
    życzę powodzenia.

    --
    animka

  • 55. Data: 2010-11-10 13:37:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 09:51:26 +0100, scream napisał(a):

    > Pozostaje jeszcze amnezja użytkownika.
    >
    > Coś jeszcze?

    no a jak tego użytkownika jest czterech?
    Były takie opowiadanie Henry'ego Kuttnera o człowieku nazwiskiem Gallagher.
    Tamten co prawda specjalnie się nie wysilał, bo miał tylko dwie osobowości,
    ale generalnie wszystko wygląda podobnie. Może poza kompletnym chaosem w
    wypowiedziach, ale komuś kto ma więcej osobowości niż sam Bóg można chyba
    wybaczyć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 56. Data: 2010-11-10 13:38:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-10 14:27, animka pisze:

> [...]
    > źle sformuowane umowy. Nie ma co liczyć na to UKE. Oni mimo wszystko
    > trzymają sztamę z Orange. Mam nadzieję, że chociaż Tobie się powiedzie,

    Bo w sumie o co chodzi, jest w billingach wysłany sms, koń jaki jest,
    każdy widzi. A że jakiś użytkownik twierdzi, że nie wysyłał. Cóż, jakby
    każdemu wierzyć w to co mówi...

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2010-11-10 16:41:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 14:38, Liwiusz pisze:

    > Bo w sumie o co chodzi, jest w billingach wysłany sms, koń jaki jest,
    > każdy widzi. A że jakiś użytkownik twierdzi, że nie wysyłał. Cóż, jakby
    > każdemu wierzyć w to co mówi...

    Ty wiesz co oni robią jak ktoś ma np. na pół roku darmowe np. 45 minut?
    Dlaczego tak szybko znikają? A dlaczego bieżący biling na orange online
    jest (tak jak twierdzi BOK) niewiarygodny i ważne jest tylko to co na
    fakturze (biling)?
    Połączyłeś się raz, rozmawiałeś np 5 minut, a na bilingu pod tym
    połączeniem masz jeszcze ze 3 połączenia na ten sam numer minutę po
    połączeniu się faktycznym.
    Zanim wystawią fakturę i ostateczny biling to zdążą tak namotać i za
    chiny ludowe reklamacji Ci nie uwzględnią, a Ty stracony masz czas na
    dochodzenie prawdy.
    Szkoda zdrowia, niech się udławią.

    --
    animka

  • 58. Data: 2010-11-13 18:40:42
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    10.11.2010 14:27 animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> w wiadomości
    <news:ibe6om$tkn$1@node1.news.atman.pl> napisał(a):

> [...]
    > źle sformuowane umowy. Nie ma co liczyć na to UKE. Oni mimo wszystko
    > trzymają sztamę z Orange. Mam nadzieję, że chociaż Tobie się powiedzie,

    1) Zapoznaj się z działalnością UKE, a później takie głupoty opowiadaj.
    2) Dowiedz się, kto w Polsce wydaje ustawy.

    --
    Mateusz Berlik
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 59. Data: 2010-11-17 12:52:12
    Od: damiano12 <a...@w...pl>

    odpowiedzieli mi pisemnie ze przesuwaja sprawę do 14 grudnia wiec narazie czekam ale
    proszę każdą osobę która jest w 100% pewna swego że została w ten sposób oszukana o
    kontakt 604154991 - tel i 10818341 sam nie dam rady na pewno ale jak chociaż 3+ osób
    sie zbierze ze mną na 100% sprawę skieruje do sadu bo nie nawidze złodziejstwa! i
    niektórzy co nie mieli takiej sytuacjio za przproszeniem Pie***lą jak poczaskani! ja
    nie popuszcze robienia mnie w h*** więc proszę każdego kto został oszukany o
    kontakt!!! i proszę nie odpuszczajcie złodzieją!!!
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 60. Data: 2010-11-17 13:02:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 12:52:12 +0000 (UTC), damiano12 napisał(a):

> [...]
    ja nie popuszcze robienia mnie w h*** więc proszę każdego kto został oszukany o
    kontakt!!! i proszę nie odpuszczajcie złodzieją!!!

    Ale pozew sądowy trzeba napisać rzeczowo, w wiecej niż jednym zdaniu i w
    języku polskim. To już są trzy poważne problemy, prawdopodobnie nie do
    przejścia dla Ciebie.
    A nawet jak już to jakimś cudem przejdziesz (albo ktoś napisze za Ciebie,
    zakładając, że najpierw jakimś cudem zrozumie) to jeszcze jest jeden
    zasadniczy problem - sprawa sądowa może trwać wiele miesięcy, przez cały
    ten czas trzeba używać tych samych danych osobowych (wersja nie tylko dla
    orłów: trzeba się tak samo podpisywać), a to już zdecydowanie Cię
    przerasta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka