    From: "zorka" <ciapka@.wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: platforma TVP do kosza?
    Date: Thu, 10 Dec 2009 13:45:56 +0100

    news:hfqpse$bsa$1@news.onet.pl...

    >> zakup nowego tv tez do tego zaliczasz?
    >
    > No jak widać trzeba.

    A chodzi o to aby takiej potrzeby nie było.
    Nie w przypadku telewizora.

    > Nie.
    > Ale przed zakupem za kilkaset zł staram się trochę dowiedzieć, poczytać
    > choćby w necie, aby jakiś tam cząstek wiedzy sobie przyswoić, nie
    > zaszkodzi mi to.

    Nie każdy ma dostęp do netu, nie każdy ma na to czas, nie każdy zrozumie o
    co w tym chodzi. Czy uważasz, że ludzie starsi, ludzie słabo wykształceni,
    nie zasługują na szacunek? Takim mozna gówno sprzedac za ich ciezko
    zarobione grosze?

    > Potem nie muszę płakać na grupach, że czegoś nie wiedziałem (bo mi się nie
    > chciało dowiedzieć).

    A kto tutaj płacze? Zwykła rozmowa na dany temat. A temat niewątpliwie jest
    dużym problemem, sprzedano mase telewizorów z mpeg2. I sprzedawano je w
    czasach kiedy juz było wiadomo, że mpeg2 nie jest w Polsce przyszłością.

    > Warto się dowiedzieć jakie funkcje będą Ci potrzebne a jakie nie.

    I od tego jest sprzedawca.

    > To jakiś sposób na uniknięcie błędów jest.

    To nie jest żaden sposób, to jest jakieś nieporozumienie. A Ty bronisz ten
    bałagan.

    Pozdrowienia
    zor