  • Data: 2009-12-10 13:15:09
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    pawell32 wrote:

    > i tu masz racje, powinni informować, a nie wciskać kitu.
    > cieszą się, że udało się sprzedać.
    > ale i tak znajdą się ludzie, którzy po niższej cenie
    > wezmą z mpeg2, np. ci którzy korzystają wyłącznie z sat.

    Kluczowym jest "po niższej cenie". Dlatego jestem przeciw
    odgórnemu wycofywaniu - bo ktoś mógłby *świadomie* taniej
    taki odbiornik nabyć, z racji tego że nie jest on w pełni
    wartościowy z powodu nie przystosowania do obowiązującego
    standardu nadawania DVB-T.

    Problem w tym że mieliśmy (i mamy do czynienia nadal, acz
    już nie na taką skalę jak kiedyś) z sprzedawaniem takiego
    sprzętu jako 100% pełnowartościowego klientom którzy nie
    są świadomi technicznych niuansów. Po normalnych cenach.

    Sporo osób ma pełne moralne prawo czuć się niekomortowo,
    (najdelikatniej pisząc), od strony prawnej sytuacja jest
    dla klientów niekorzystna. Choć gdyby się uprzeć, myślę
    że by mogło się znaleźć parę punktów zaczepienia. Ale
    bez sądu by się nie obeszło.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.