  • Data: 2009-12-10 12:47:01
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > Czy ja miałem każdy z tych tematów poznawać tak dogłębnie? Czy może po
    > każdy z tych towarów iść z rzeczoznawcą?

    Rezygnując z wiedzy lub pomocy osoby która taką dysponuje narażasz się po
    prostu na nieudany zakup. Twoje prawo.
    Tylko nie płacz później na grupach, ze to państwo powinno za Ciebie twoją
    działkę obrobić.

    > A nie prosciej iść do sklepu i porozmawiac ze sprzedawcą, powiedziec jakie
    > sa moje wymagania i co moze mi polecic i za jakie pieniądze?
    >
    > Czy dobry sprzedawca to tylko taki ktory potrafi byle gówno drogo
    > sprzedać?

    Oczywiście że nie.
    Ale jakim sposobem założyłeś, że jak pójdziesz do dowolnego sklepu, to
    znajdziesz w nim koniecznie dobrego sprzedawcę?

    > Czyli oszukać?
    >
    > Jakaś pomyłka chyba nastąpiła w główkach niektórych ludzi. Taką droga nie
    > daleko zajdziemy.

    Oczywiście.
    Bez Wishfull thinking.
    Trzeba więcej dawać od siebie, a mniej oczekiwać od innych.
    Wtedy masz mniejszą szansę, że się zawiedziesz.