  • Data: 2009-12-10 13:02:18
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hfqqtg$eu8$1@news.onet.pl...

    > No to ci podałem sposób żeby nie było.
    > Trzeba się najpierw trochę wysilić.

    Klient wysilił sie wystarczająco idac z pieniedzmi do sklepu. Doradztwo leży
    w gestii sprzedawcy. Dobre doradztwo.

    > A co ma szacunek z tym wspólnego?

    Widzisz, szacunek do drugiego człowieka, szacunek do Klienta wymaga abt ten
    wydał swoje pieniądze dobrze, aby wyszedł zadowolony z zakupów zrobionych w
    "naszym" sklepie.

    > Za wiedzę trzeba zapłacić, jeśli jej się samemu nie posiada - to wszystko.
    > Zapewne nawet ten któremu zapłacisz będzie miał do Ciebie szacunek.

    Płaci sprzedawcy za telewizor i dobrą obsługę!

    > A co jakiś czas ktoś taki jak Ty się zdarza.

    Ja nie płaczę, poruszam problem.

    > Komu było wiadomo?
    > Bo zapewniam Cię, że nie sprzedawcom, byłem, szukałem, sprawdzałem.

    Czego szukałeś, co sprawdzałes?

    > Nie, sprzedawca nie ma obowiązku posiadania takiej wiedzy, ani szklanej
    > kuli.

    Obowiązku? Chyba jednak sie nie zrozumiemy.

    > No to płać sobie za każdy badziew, jaki wciśnie Ci niekompetentny
    > sprzedawca, tylko nie płacz potem publicznie na grupach.

    O płaczu już było.

    > Ten bałagan nazywa się wolny rynek.
    > I jest dokładnym przeciwieństwie komunizmu.
    > Im szybciej to pojmiesz, tym lepiej.

    Co Ty wiesz o komunizmie i wolnym rynku.