  • Data: 2009-12-10 12:55:54
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hfqq1g$c9l$1@news.onet.pl...

    > Nie.
    > O ile się wie co chce się kupić.

    Telewizor chce się kupić. Nic więcej. Taki ktory będzie dobry dzisiaj i
    jutro.

    > Żeby kupić optymalnie - nie, nie wystarczy.

    I w tym problem.

    > Jasne.

    Bardzo JASNE!

    > Ale najpierw trzeba znaleźć tak kumatego sprzedawcę.

    Wybacz, ale sprzedawca nie musi być bardzo kumaty aby zapamietać, że np. za
    dwa lata ma zostac wprowadzony system mpeg4 a ten model nie ma takiego
    dekodera.
    Jak nie umie zapamietac to niech SE napisze i przyklei do telewizorow
    kartke: ten ma mpeg2 a ten ma mpeg4. Wystarczy chciec poinformowac a nie
    ukrywac takie fakty.

    > To może być droższe od zakupu tv czy zatrudnienia rzeczoznawcy.

    Jak sie trafi na oszusta to owszem, może byc droższe. Jak Cie okradna w
    drodze do sklepu to takie zakupy tez moga byc drogie.

    > LOL

    No i TU jest problem.

    > Może być.
    > Takim jak Ty, co się nie zna, znać się nie chce i sprzedaje to co mu
    > wygodniej.

    Na czym sie nie zna? Nie zna sie na tym ze telewizor ma mpeg2? Juz pisałem o
    tym wyżej.

    > Nie musi w tym celu szkół kończyć, egzaminów zdawać, a może być akurat
    > pierwszy dzień w pracy, więc i doświadczenia nie mieć.

    Czyli może byc nie kompetentny?? Jak nie ma wiekszości potrzebnych
    informacji to niech poprosi starszego kolege i razem obsłużą Klienta. Klient
    na to zasługuje, nie prawda? To za pieniądze zostawione przez Klienta ten
    sprzedawca nakarmi w domu swoje dzieci. Niech też weźmie pod uwagę, że
    nieznajomość tematu przez sprzedawcę może kosztowac tego Klienta kilka
    tysiecy zł - może cieżko zarobionych albo pozyczonych na duzy procent.