  • Date: Thu, 10 Dec 2009 12:43:45 +0100
    From: pawell32 <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: platforma TVP do kosza?

    Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    t.pl

    > Nie wiem czy doczekamy się HD w przekazach naziemnych

    > Że kupiłeś taki TV to miej pretensje do siebie. Problem jest w tym, że TV z
    > DVB-T pojawiły się w sprzedaży wcześniej niż ustalono standard w jakim
    > DVB-T będzie nadawana. Już w przeszłości było podobnie ze stereo. Najpierw
    > były telewizory stereofoniczne, a poźniej wprowadzono standard, któremu
    > nieliczne z oferowanych mogły sprostać. Z PAL/SECAM też tak było. Ja naiwnie
    > szukam amplitunerów z DAB+

    to trochę nie tak. telewizory z dvb-t mpeg2 pojawiły się dawno, bo
    i nadawali w takim systemie, fakt że testowo, ale było sporo czasu.
    ze stereofonią podobnie, spora sprzętu przywożone było od Niemców,
    gdzie stereo działa od niepamiętnych czasów.
    my jesteśmy nieprzewidywalni, ktoś stwierdził, że nie opłaca się
    wprowadzać stereofonii a2 i lepiej poczekać na nicam.
    i tak wszyscy zainteresowani przerabiali.
    secam był nam narzucony przez ruskich.

    ja też mam tylko mpeg2 i tv używam jako monitora i w niczym
    mi to nie przeszkadza

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion