  • 1. Data: 2010-01-01 22:19:38
    Temat: pilot do 50D
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    przykre, pilot do 450D (cena - 12 zł) nie działa z 50D, pozdrawiam R.

  • 2. Data: 2010-01-01 22:55:19
    Temat: Re: pilot do 50D
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "aadax" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > przykre, pilot do 450D (cena - 12 zł) nie działa z 50D, pozdrawiam R.

    Eee tam, przykre byłoby, gdyby pilot za 170 zł nie działał ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-01-02 18:53:30
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    aadax wrote:
    > przykre, pilot do 450D (cena - 12 zł) nie działa z 50D

    www.dealextreme.com/details.dx/sku.27842
    Ten podobno dziala, i to nie tylko z Canonami (i nie tylko z dslr). I
    kosztuje mniej, niz 10 zl.

    --
    KILu

  • 4. Data: 2010-01-02 20:23:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 2 Jan 2010 19:53:30 +0100, KILu wrote:
    > www.dealextreme.com/details.dx/sku.27842
    > Ten podobno dziala, i to nie tylko z Canonami (i nie tylko z dslr). I
    > kosztuje mniej, niz 10 zl.

    Tytulowy aparat nie ma odbiornika IR, w tym caly problem :-)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2010-01-02 21:10:56
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > www.dealextreme.com/details.dx/sku.27842
    > Ten podobno dziala, i to nie tylko z Canonami (i nie tylko z dslr). I
> [...]
    właśnie taki mam, ten nie dziala z 50D i 500D. Max 450D

  • 6. Data: 2010-01-04 07:47:18
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 1 Jan., 23:19, "aadax" <k...@w...pl> wrote:
    > przykre, pilot do 450D (cena - 12 zł) nie działa z 50D, pozdrawiam R.

    c50d nie ma mozliwosci zdalnego wyzwolenia za pomoca pilota na IR

    ma z boku specjalne gniazdo i mozna wyzwolic przewodowo lub za
    posrednictwem wyzwalacza radiowego.