-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Date: Mon, 18 May 2015 23:23:17 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <mjdl88$i8k$1@node2.news.atman.pl>
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl>
<555a537a$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdk7b$gsq$1@node2.news.atman.pl>
<555a5689$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.248.254.39
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1431984201 18708 37.248.254.39 (18 May 2015 21:23:21
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 May 2015 21:23:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.6.0
In-Reply-To: <555a5689$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562300
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-05-18 o 23:15, bartosz pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:mjdk7b$gsq$1@node2.news.atman.pl...
>> W dniu 2015-05-18 o 23:00, bartosz pisze:
>>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>>> wiadomości
>>> news:mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl...
>>>> W dniu 2015-05-18 o 19:44, Cavallino pisze:
>>>>> Oczywiście że jest.
>>>>> Pociąg samochodowi też nie ustępuje i nie ma żadnego powodu, żeby na
>>>>> zasadzie analogii nie miało być tak samo w przypadku pieszych i
>>>>> pojazdów.
>>>>
>>>> Bo to nie jest dobra analogia - ustępowanie przez pociąg powodowałoby,
>>>> że musiałby jeździć z absurdalnie niską prędkością.
>>>>
>>>
>>> A co by sie stalo, gdyby pociag jechal z absurdalnie niska predkoscia? -
>>> zapewne spadlaby jego efektywnosc jako srodka transportu. I na taki sam
>>> negatywny efekt wskazuje Cavallino.
>>
>> Spadek efektywności samochodu i pociągu nie jest taki sam.
>>
>
> Jednostkowo - owszem, ale dochodzi efekt skali: mowimy wszak o pojedynczych
> pociagach i o tysiacach samochodow.
Tu nie ma efektu skali.
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.15 23:27 bartosz
- 18.05.15 23:33 Liwiusz
- 18.05.15 23:45 Shrek
- 18.05.15 23:47 Shrek
- 18.05.15 23:51 LordBluzg(R)
- 18.05.15 23:54 bartosz
- 18.05.15 23:59 Liwiusz
- 19.05.15 00:01 LordBluzg(R)
- 19.05.15 00:05 Liwiusz
- 19.05.15 00:15 LordBluzg(R)
- 19.05.15 05:07 Mateusz
- 19.05.15 06:23 Shrek
- 19.05.15 07:27 J.F.
- 19.05.15 07:31 J.F.
- 19.05.15 08:57 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=