-
Data: 2015-05-19 00:01:59
Temat: Re: pieszy vs osobówka
Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Liwiusz" wydumał(a) w wiadomości ID news:mjdk7b$gsq$1@node2.news.atman.pl
> W dniu 2015-05-18 o 23:00, bartosz pisze:
>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl...
>>> W dniu 2015-05-18 o 19:44, Cavallino pisze:
>>>> Oczywiście że jest.
>>>> Pociąg samochodowi też nie ustępuje i nie ma żadnego powodu, żeby na
>>>> zasadzie analogii nie miało być tak samo w przypadku pieszych i pojazdów.
>>> Bo to nie jest dobra analogia - ustępowanie przez pociąg powodowałoby,
>>> że musiałby jeździć z absurdalnie niską prędkością.
>> A co by sie stalo, gdyby pociag jechal z absurdalnie niska predkoscia? -
>> zapewne spadlaby jego efektywnosc jako srodka transportu. I na taki sam
>> negatywny efekt wskazuje Cavallino.
> Spadek efektywności samochodu i pociągu nie jest taki sam.
W miescie? Rozumiem poza miastem. W miescie masz średnią ok 30km/h. Wkurwia
udostępnianie pieszym przejścia ale ma mały wpływ na średnią jazdy. Jeśli czekam na
10 przejściach MINUTĘ tracę 10 minut. To wystarcza na przejście
(najczęściej/średnia). Mierzyłeś kiedyś te czasy? Ja tak. Ciekawe tylko, że jak widzę
babacię, która posuwa na zebrze przez 59 sekund wydaje mi się że idzie godzinę. Nie
zastanawiałeś się kiedyś dlaczego tak odczuwasz? Dla niej to megaszybkość :> Ty
pokonasz następny kilometr z podobną. Zakładając że masz do pokonania 15km w miescie
(po przekątnej średnia wielkość większych miast) to jakieś 30 min. Jeśli zwiększysz
to o 10 min (nie przepuścisz)i przejedziesz w 20min to coś wielkiego się stanie?
Nawet jeśli wyliczysz to w skali roku (10 min dziennie) to coś złego się stanie,
skoro zwiększysz o conajmniej 50% bezpieczenstwo?
Zawsze zastanawiam się gdzie jest MATEMATYKA w takich sytuacjach u kierowców i
obliczenia. Pewnie nigdzie :> Kazdy się ciągle śpieszy...i ciągle zapomina wyjść 5
min wcześniej...lub przyjechać 5 minut później. Jaki problem?
--
LordBluzg(R)(TM)
Have you heard the news? The dogs are dead!
You better stay home and do as you're told.
Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.15 00:05 Liwiusz
- 19.05.15 00:15 LordBluzg(R)
- 19.05.15 05:07 Mateusz
- 19.05.15 06:23 Shrek
- 19.05.15 07:27 J.F.
- 19.05.15 07:31 J.F.
- 19.05.15 08:57 p...@g...com
- 19.05.15 09:09 p...@g...com
- 19.05.15 09:23 szerszen
- 19.05.15 09:25 szerszen
- 19.05.15 09:59 Ergie
- 19.05.15 10:35 LordBluzg(R)
- 19.05.15 10:39 J.F.
- 19.05.15 10:50 p...@g...com
- 19.05.15 10:53 Ergie
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=