-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "bartosz" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl>
<555a537a$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdk7b$gsq$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Date: Mon, 18 May 2015 23:15:31 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Lines: 30
Message-ID: <555a5689$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: host-89-229-95-195.szczecin.mm.pl
X-Trace: 1431983753 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27512 89.229.95.195:63673
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562299
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:mjdk7b$gsq$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2015-05-18 o 23:00, bartosz pisze:
>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>> wiadomości
>> news:mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl...
>>> W dniu 2015-05-18 o 19:44, Cavallino pisze:
>>>> Oczywiście że jest.
>>>> Pociąg samochodowi też nie ustępuje i nie ma żadnego powodu, żeby na
>>>> zasadzie analogii nie miało być tak samo w przypadku pieszych i
>>>> pojazdów.
>>>
>>> Bo to nie jest dobra analogia - ustępowanie przez pociąg powodowałoby,
>>> że musiałby jeździć z absurdalnie niską prędkością.
>>>
>>
>> A co by sie stalo, gdyby pociag jechal z absurdalnie niska predkoscia? -
>> zapewne spadlaby jego efektywnosc jako srodka transportu. I na taki sam
>> negatywny efekt wskazuje Cavallino.
>
> Spadek efektywności samochodu i pociągu nie jest taki sam.
>
Jednostkowo - owszem, ale dochodzi efekt skali: mowimy wszak o pojedynczych
pociagach i o tysiacach samochodow.
bart
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.15 23:23 Liwiusz
- 18.05.15 23:27 bartosz
- 18.05.15 23:33 Liwiusz
- 18.05.15 23:45 Shrek
- 18.05.15 23:47 Shrek
- 18.05.15 23:51 LordBluzg(R)
- 18.05.15 23:54 bartosz
- 18.05.15 23:59 Liwiusz
- 19.05.15 00:01 LordBluzg(R)
- 19.05.15 00:05 Liwiusz
- 19.05.15 00:15 LordBluzg(R)
- 19.05.15 05:07 Mateusz
- 19.05.15 06:23 Shrek
- 19.05.15 07:27 J.F.
- 19.05.15 07:31 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=