eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Iglo <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Date: Fri, 22 Feb 2013 08:31:46 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <zhfr0byto6lm$.1jfhyvqxw5vnf$.dlg@40tude.net>
    References: <5124c731$0$26697$65785112@news.neostrada.pl><kg2ie0$ja8$...@n...news.atm
    an.pl><3nkl6mb293zp$.dvp7700qfe79$.dlg@40tude.net><kg4pke$o9g$...@n...new
    s.atman.pl> <kg53c7$up4$3@dont-email.me>
    <kg5ahs$324$1@node1.news.atman.pl> <kg5bmr$ej1$1@dont-email.me>
    <kg5dtf$cpd$1@node2.news.atman.pl> <kg5m2t$c52$1@dont-email.me>
    Reply-To: i...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: 89-78-40-95.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1361518310 29059 89.78.40.95 (22 Feb 2013 07:31:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Feb 2013 07:31:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484173
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 21 Feb 2013 18:39:39 +0100, ddddddd napisał(a):
    >
    > na podstawie daty zakupu, bo przecież tak też gwarant przyjmuje część. A
    > z robocizną problemów nie miałem- kilometrów robię dużo, więc nie wiem
    > co by zrobił jak bym przyjechał po pół roku i zrobionych 500km z
    > reklamacją np. na rozrząd.
    > Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać? żeby w razie czego móc
    > toczyć spory o to czy to wina warsztatu czy nie? bez sensu.
    > A usługi ma faktycznie w miarę tanie (jak na Wrocław) i co najważniejsze
    > informację "dziś auto będzie do odbioru' traktuję jako "dziś będzie do
    > odbioru" a nie "może dziś weźmiemy go na podnośnik".
    > Oczywiście każdy serwisuje tam gdzie lubi, ja szanuję jego pracę i wiem
    > że się do niej przykłada, czasem zrobi coś za darmo (jakaś pierdołą, ale
    > cieszy, bo w innym warsztacie skasują te kilkadziesiąt zł) - bo szanuje
    > klienta. Dlatego warsztatu zmieniać nie mam zamiaru, zacząłem do niego
    > jeździć trupami wartymi jedną wypłatę, teraz jeżdżę lepszymi samochodami
    > i nie mam zastrzeżeń. Traktuję go bardziej jak wujka, wiem że jak mam
    > problem to mi nie odmówi, choćby miał zostać z pracownikami po
    > godzinach, jak chcę coś naprawić sam u siebie w garażu to podpowie jak
    > to zrobić czy choćby nie skasuje za wjazd na podnośnik w celu
    > sprawdzenia zawieszenia.
    > Zabrzmiało jak kryptoreklama, ale to jest właśnie powód dla którego
    > wybrałem ten warsztat. Bywałem też w innych mniejszych warsztatach i
    > nikt nie spisywał przebiegów, być może ty wybierasz te droższe - w tych
    > faktycznie przebieg żądano.

    Normalnie jakbym czytał o moim "panu Andrzeju" :-). Z DC tani, też o
    przebiegu nie rozmawiamy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: