eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych › Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-25 12:18:54
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tor" <x...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kg7phv$p3n$...@m...internetia.pl...

    > Ehh.. a ty dalej swoje

    Tak będzie już zawsze, przyzwyczaj się.
    Pretensje do Renault, sprzedało badziew, nie wzięło go z powrotem w tej
    samej cenie, opinia poszła w świat.

    z klapkami na oczach. To, że kiedyśtrafiłeś na kijowy
    > egzemplarz

    Egzemplarz, trafiłeś?
    Od razu wychodzi, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Nędzna próba wybielenia producenta - płacą Ci za to?
    No to powinieneś się bardziej starać.

    Trafić to można było na takiego, któremu wszystkie cewki by działały od
    nowości przez lata całe.
    Ale mało kto miał takie szczęście.

    > Pewnie u ciebie w systemie 0 -1 , to się zgodzę. Jak ja pojeżdże tym
    > autem 0-1 to 9 weźmie.

    Wtedy pewnie i 19 weźmie.

    > Jak spokojnie , bo po mieście żadna różnica czy jestem 2 min wcześniej ,
    > czy później, to do 7.5l.

    Tak, ale jak auto będzie miało 900 kg i ze 60 KM.
    To jest cięższe i mocniejsze, więc się nie da.

    > W drugim aucie mam LPG (wiem, dla ciebie to do zapalniczki tylko jest :P )
    > i tutaj bardziej widać wpływ stylu jazdy na zużycie paliwa. Jak daje w
    > palnik, to spala 14-15l po miescie, jak jeżdżę maks momentem (ok 3 tys
    > obr), to spalanie spada o 2-3litry.

    W moim Megane nie było akurat widać większej różnicy, tak czy tak palił
    10-11 litrów gazu i mniej nie chciał nawet na trasie przy 70 km/h.