eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnychRe: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
  • Data: 2013-02-21 10:24:21
    Temat: Re: pierwszy samochod-uzywka o niskich kosztach eksploatacyjnych
    Od: "tor" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Meganka 1 ph2 (po liftingu). Sporo tego i jest szansa na auto w dobrym
    stanie. Najlepiej silnik benzyna 1.416V albo 1.6 16V. Oba dość proste i
    oszczędne. Ojciec ma megane kombi 1.4 16V i pali mu toto do 7.5l teraz w
    zimie. Może być też punto. Znajomy ostatnio takie trafił z 2000r z LPG , dał
    niecałe 5 tys. 1 właściciel, 110 tys przejechane. Inny kupił Nubirę za 2.5
    tys i też jedzi a części śmiesznie tanie. Wogóle za tą kwotę to patrz na
    konkretne egzemplarze auta, a nie na markę. Rozrzut w stanie technicznym
    poszczególnych egzemplarzy jest spory. Aha. Od razu mówie, żeby wyleczyć sie
    z tekstów typu: Panie błotnik malowany, albo auto po stłuczce. Za tą kasę
    patrzysz czy nie trup i czy auto prosto jeździ. Praktycznie każde w tym
    wieku miało większa czy mniejszą przygodę.
    Jak kupowałem megi, odrazu było widać ,że dwa błotniki malowane i do tego w
    trochę innym odcieniu, ale na to nawet specjalnie nie patrzyłem. Liczyło się
    to, że auto nie miało żadnego poważnego dzwona i mechanicznie było bardzo
    zadbane. Jezdzimy już nią 3 lata i poza wymianą klocków i szczęk z tyłu nic
    kompletnie się nie dzieje. Nie piszę o olejach i filtrach bo to normalne.
    Inni potencjalni kupujący odrazu kręcili nosem, że malowany i itp. Pozatym
    sam mam też auto 17 letnie i ostatnio zrobiłem kompletny remont zawieszenia
    za prawie 1000zł. Znajomi mówili ,że jestem nienormalny , bo tyle kasy w
    auto i nie odzyskam tego przy sprzedaży. Ja na to , że wole wiedzieć czym
    jeżdżę i nie mam ochoty zabić sie na jakimś zakręcie, bo coś mi odpadnie.