  • Data: 2019-06-30 20:41:40
    Temat: Re: pierwszenstwo pieszego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2019 o 20:27, J.F. pisze:

    > A z przeciwka nikt nie jechal za pojazdem.
    > Wystarczylo go przepuscic, wejsc na przejsce i juz by miala
    > pierwszenstwo.

    To byś znalazł taki filmik, gdzie pierdolneliby ją na drugim pasie. Mało
    takich w sieci - pieszego zdejmą na drugim albo wręcz trzecim pasie, a
    pod spodem komentarze, że wtargnął, że mógł nie wchodzić, że mogł z domu
    nie wychodzić.

    > Ale dziwnie to wyglada - jakby specjalnie przyspieszyla, zeby dac sie
    > trafic.

    Dziwnie czy nie, jest na 100% bardziej racjonalne uzasadnienie niż
    wymuszenie odszkodowania.

    > Jakby piesi sie rozgladali, to by nie bylo takiej potrzeby :-P

    Piesi co do zasady się rozglądają. Jakby się nie rozglądali to
    mielibyśmy carmagedon.

    > Jedno z drugim nie ma nic wspolnego :-)
    > Na kierowcow sa mandaty i wyroki, my tu o pieszych.

    A to nie zauważyłem. Myślałem że rozmawiamy o interakcji pieszych z
    pojazdami, a nie pieszych z pieszymi:P)

    --
    Shrek