-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5d124988$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<1...@4...net>
<5d139763$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<5d13b15f$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<5d13bd49$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<5d14726e$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<6...@g...com>
<4...@g...com>
<5d1495d3$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
<5d151672$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<5d15232a$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<5d152524$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5d152524$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: pierwszenstwo pieszego
Date: Thu, 27 Jun 2019 22:45:40 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 43
Message-ID: <5d152b77$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.86.43
X-Trace: 1561668471 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 529 83.26.86.43:60119
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2659260
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5d152524$0$31100$6...@n...neostrad
a.pl...
W dniu 27.06.2019 o 22:10, J.F. pisze:
>> Skoro sie zatrzymujecie i rozgladacie, to co za problem poczekac
>> jeszcze ze trzy sekundy az samochod przejedzie ?
>Pewnie w tym, że za tym jedzie następny.
A to widzisz ... 10 kierowcow ma stanac, zeby 1 pieszego przepuscic ?
Gdzie tu sens, gdzie logika ?
> A drugi jest taki, że mamy naprawdę chujowe statystyki i trzeba się
> za to w końcu wziąć. Nie da się
A po co ? Nie sa te statystyki az tak bardzo złe. Ginie 3 tys ... ale
co to jest w 40mln narodzie :-P
Szwedzi tez zastopowali z Vision Zero .. czyzby obywatele nie chcieli
az tak wolno jezdzic ?
>pominąć w tych rozważaniach korelacji między quasipierwszeństwem a
>trupami.
o, to mozna przeanalizowac glebiej.
>Na koniec - prawo (zwłaszcza w kwestii pierwszeństwa) powinno być
>jasne - a nie że masz w ułamku sekundy określić kto ma pierwszeństwo,
>a potem okazuje się, że dwuinstancyjny sąd głowi się nad tym trzy czy
>cztery lata.
No, dlatego mamy jasne - pieszy ma stanac na chodniku, rozejrzec sie i
poczekac, aby nie wejsc bezposrednio pod pojazd :-P
>Więc trzeba wybrać między modelem europejskim a azjatyckim i tyle.
https://www.youtube.com/watch?v=1ZupwFOhjl4
https://www.youtube.com/watch?v=pG1x1dIEwCo
I nie ma zadnych wypadkow !
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.19 23:11 mk4
- 28.06.19 06:50 Shrek
- 28.06.19 07:16 ddddddddddddd
- 28.06.19 10:01 p...@g...com
- 28.06.19 10:13 J.F.
- 28.06.19 10:42 SW3
- 28.06.19 12:32 J.F.
- 28.06.19 12:54 RoMan Mandziejewicz
- 28.06.19 12:59 J.F.
- 28.06.19 14:32 J.F.
- 28.06.19 14:53 p...@g...com
- 28.06.19 16:28 SW3
- 28.06.19 16:36 J.F.
- 28.06.19 22:44 Shrek
- 29.06.19 07:03 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=