  • 71. Data: 2011-04-29 23:15:10
    Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-04-29 21:18, *Iguan007* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > "Adam Płaszczyca"<t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Przeciez kazdy z nas ma inny rozstaw ramion. Ale dobrze, ile masz w barkach
    > i ile masz miejsca od slupka?

    Czego Ty się spodziewasz? Nawet jeśli (niekoniecznie) okaże się, że w
    Corsie jest więcej miejsca dla kierowcy to przeczytasz, że kąty słupków
    są takie, że nie da się za siebie obejrzeć bez uderzenia głową w jego
    złączenie z dachem :)
    Dyskusja z Adamem jest bezcelowa co zauważyłem już kilka lat temu :).
    A jeśli wejdziesz jeszcze na temat związany z Oplem to jesteś na
    straconej pozycji :) - Vectrę ma moon - wróg największy na świecie, a
    czym jeździ wróg jest wrogie również dla niego :)
    Zajrzyj też w archiwum grupy na Googlach - to nieocenione źródło
    informacji (zwłaszcza jak się je filtrowało do niedawna ;) ) na temat na
    przykład opinii Adama o francuskiej myśli technicznej. Porównaj to z tym
    co pisze teraz - komedia po prostu :). W skrócie każda pliszka swój ogon
    chwali :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 72. Data: 2011-04-29 23:29:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Apr 2011 05:18:59 +1000, Iguan007 wrote:

    >Przeciez kazdy z nas ma inny rozstaw ramion. Ale dobrze, ile masz w barkach
    >i ile masz miejsca od slupka?

    No to od slupka do srodka fotela.

    A efekt jest taki ze w zimowej kurtce nie narzekam na sierre, mondeo,
    vectre czy astre, ale w bmw serii 5xx cos mnie w ramie uwiera ..

    J.

  • 73. Data: 2011-04-29 23:32:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-04-29 23:29, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > No to od slupka do srodka fotela.
    >
    > A efekt jest taki ze w zimowej kurtce nie narzekam na sierre, mondeo,
    > vectre czy astre, ale w bmw serii 5xx cos mnie w ramie uwiera ..

    Musisz coś zmyślać - w Vectrze a już na pewno w Astrze musisz
    zdecydowanie odczuwać ucisk w ramię ;)

  • 74. Data: 2011-04-30 00:03:14
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    > W Ścierce więcej.

    Mierzymy wreszcie? Ile jest cm od srodka fotela do drzwi czy slupka (zalezy
    co masz blizej)?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 75. Data: 2011-04-30 00:15:29
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    > No to od slupka do srodka fotela.

    No wiec zmierzmy. Ma tutaj ktos nowa Corse i jakas Sierre (od Adama sie
    chyba wymiarow nie doczekamy) ?
    Ja nie twierdze ze na 100% kierowca Corsy ma wiecej miejsca. Ale
    chce to zmierzyc bo wymiary zewnetrzne przedzialu pasazerskiego Corsy sa
    jednak wieksze niz Sierry

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 76. Data: 2011-04-30 18:49:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-30 00:15, Iguan007 pisze:
> [...]
    > Ja nie twierdze ze na 100% kierowca Corsy ma wiecej miejsca. Ale
    > chce to zmierzyc bo wymiary zewnetrzne przedzialu pasazerskiego Corsy sa

    Zaraz, chwilunia. W całym wątku chodziło o Corsę B - bo taką posiada
    Andrzej. I o takiej zapewne myślał Adam. Więc po co wyskakujesz z nową
    Corsą? Od dawna wiadomo, że samochody rosną i tak samo nazywający się
    model z generacji II jest kurduplem w porównaniu z ostatnią, XIX
    generacją tego modelu. Weź na przykład pod uwagę najnowsze Polo, które
    jest większe niż usadowiony niby klasę wyżej Golf (w najpopularniejszej
    w Polsce generacji III).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 77. Data: 2011-04-30 22:26:06
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message
    >Zaraz, chwilunia. W calym watku chodzilo o Corse B - bo taka posiada
    >Andrzej. I o takiej zapewne myslal Adam. Wiec po co wyskakujesz z nowa
    >Corsa?

    Marcin,juz wyjasniam.

    Po pierwsze, gdy zaczynalem rozmowe nasza rozmowe to nie wiedzialem czym
    jezdzi Andrzej. To powiedzial mi dopiero pozniej, Moze ja nie wczesniej nie
    doczytalem, moze jest to uznawane za wiedze powszechna ktorej, jak widac, ja
    nie mam.

    Po drugie, Adam napisal "Corsa to maly, slaby, ciasny kurdupel, (...)
    Zreszta tak ma zdecydowana wiekszosc kurdupli, bo mechaniki tyle samo, a
    miejsca mniej.". Wiec skoro napisal ze "tak ma wiekszosc kurdupli" to chyba
    konkretny model ktory posiada Andrzej nie ma specjalnego znaczenia. Dlatego
    zmierzenie wspolczesnego samochodu, powszechnie uwazanego za "maly", uznalem
    za dobry pomysl.

    I absoulutnie sie z Toba zgadzam - samochody rosna. Wlasnie dlatego tym
    bardziej dziwi mnie negatywna opinia Adama o malych samochodach.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 78. Data: 2011-04-30 22:48:29
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    OT, ale drukarka w biurze od półtora roku sygnalizuje "wymień bęben" (wqrwiający
    napis, nie powiem).
    A parafrazując klasyka wystarczy "dodać toner i drukować, drukować, drukować,..."

    -----

    | Pokazywali drukarke Epsona która była unieruchomiona nie ze starości-zepsucia tylko
    dlatego że producent tak sobie wymyślił.

  • 79. Data: 2011-04-30 23:39:26
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jak ja nienawidzę Audi, jak ja nienawidzę Audi ;-)

    -----

    | Interestuje mnie szczegolnie ta "odleglosc barku od slupka".
    | Czy w jakims wspolczesnym samochodzie to jeszcze stanowi problem?
    | Mam okolo 50cm w barkach i w malym samochodzie (Fiesta) nie ma szans zebym sie
    oparl o slupek.

  • 80. Data: 2011-04-30 23:42:17
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    I jak najbardziej się z tym zgadzam (Corsa B).
    Dodatkowo przy wymianie żarówek ZAWSZE miałem łapy pokaleczone do krwi.

    -----