    From: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    Date: Sun, 1 May 2011 06:26:06 +1000

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message
    news:iphej1$uc3$1@news.dialog.net.pl...
    >Zaraz, chwilunia. W calym watku chodzilo o Corse B - bo taka posiada
    >Andrzej. I o takiej zapewne myslal Adam. Wiec po co wyskakujesz z nowa
    >Corsa?

    Marcin,juz wyjasniam.

    Po pierwsze, gdy zaczynalem rozmowe nasza rozmowe to nie wiedzialem czym
    jezdzi Andrzej. To powiedzial mi dopiero pozniej, Moze ja nie wczesniej nie
    doczytalem, moze jest to uznawane za wiedze powszechna ktorej, jak widac, ja
    nie mam.

    Po drugie, Adam napisal "Corsa to maly, slaby, ciasny kurdupel, (...)
    Zreszta tak ma zdecydowana wiekszosc kurdupli, bo mechaniki tyle samo, a
    miejsca mniej.". Wiec skoro napisal ze "tak ma wiekszosc kurdupli" to chyba
    konkretny model ktory posiada Andrzej nie ma specjalnego znaczenia. Dlatego
    zmierzenie wspolczesnego samochodu, powszechnie uwazanego za "maly", uznalem
    za dobry pomysl.

    I absoulutnie sie z Toba zgadzam - samochody rosna. Wlasnie dlatego tym
    bardziej dziwi mnie negatywna opinia Adama o malych samochodach.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: