  • 61. Data: 2011-04-27 11:10:41
    Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 10:53, Iguan007 pisze:

    > Nie za bardzo chce mi sie wdawac w jakies flame ale nowa Corsa jest tylko
    > 42cm krotsza od Sierry. A Corsa ma znacznie krotsza maske i bagaznik. Wiec

    To akurat jest Corsa B ;)

    > przedzial pasazerski jest jednak dluzszy w Corsie. Roznica w szerokosci
    > (1737mm vs. 1725mm) i wysokosci (1488mm vs. 1360mm) jest tez na korzysc
    > Corsy. Wiec nie wiem dlaczego Corsa Cie pije a Sierra juz nie.

    To psychologiczne - głównie piją go kompleksy i inne problemy emocjonalne.

    Dla mnie samochód jest narzędziem do przemieszczania się z domu do pracy
    i z powrotem, a nie symbolem statusu i mechanicznym odpowiednikiem
    "kocyka bezpieczeństwa", jak to jest w przypadku płaszczydła.

  • 62. Data: 2011-04-27 22:41:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 18:53:34 +1000, Iguan007 napisał(a):

> [...]
    > (1737mm vs. 1725mm) i wysokosci (1488mm vs. 1360mm) jest tez na korzysc
    > Corsy. Wiec nie wiem dlaczego Corsa Cie pije a Sierra juz nie.

    Może wsiąź do jednego i drugiego auta, to zrozumiesz :D

    --
    ___________ (R)

  • 63. Data: 2011-04-28 09:51:48
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    > Może wsiąź do jednego i drugiego auta, to zrozumiesz :D

    Dobrze, co mierzymy? W ktorym miejscu sie w tej Corsie nie miescisz? Jaka
    czesc ciala Cie pije? Mysle ze znajdzie sie na grupie kilka osob z nowa
    Corsa i stara Sierra zeby konkretnie, z centymetrem w reku porownac te
    problematyczne wymiary wewnatrz tych samochodow. No wiec co Cie konkretnie
    uciska? Nie mowie ze mam na 100% racje, ale chce zmierzyc zamiast gdybac. Bo
    zewnetrzne wymiary sugeruja cos innego niz piszesz.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 64. Data: 2011-04-28 21:52:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 17:51:48 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Dobrze, co mierzymy? W ktorym miejscu sie w tej Corsie nie miescisz? Jaka

    Odległość od barku do słupka, odległość od nóg do elementów wnętrza,
    odległość kolan pasażera do fotela przed nim.

    --
    ___________ (R)

  • 65. Data: 2011-04-29 10:57:52
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    > Odległość od barku do słupka,

    Ok, czyli mierzymy od drzwi do drzwi, tak? Ile wynosi to w Sierra?

    > odległość od nóg do elementów wnętrza,
    Ktorych elementow, jak ustawiony fotel i ile masz miejsca?

    > odległość kolan pasażera do fotela przed nim.
    Jak ustawiony przedni fotel i ile cm jest od konca fotela pasazera do tego
    przed nim?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 66. Data: 2011-04-29 13:27:54
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2011 10:57, Iguan007 pisze:

    > Jak ustawiony przedni fotel i ile cm jest od konca fotela pasazera do tego
    > przed nim?

    Tak na marginesie: warunki początkowe zagadnienia dotyczyły pojazdu
    używanego do codziennych dojazdów do pracy. Czyli pojazd jest przez 99%
    czasu jednoosobowy.

    Skąd wziął się nagle pasażer?

    Płaszczydło się przekwalifikowało na taksówkarza?

  • 67. Data: 2011-04-29 14:51:16
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    > Tak na marginesie: warunki początkowe zagadnienia dotyczyły pojazdu
    > używanego do codziennych dojazdów do pracy. Czyli pojazd jest przez 99%
    > czasu jednoosobowy.
    >
    > Skąd wziął się nagle pasażer?

    Masz racje, rzeczywiscie byla mowa o dojazdach. Wiec skupmy sie na kierowcy.
    Interestuje mnie szczegolnie ta "odleglosc barku od slupka". Czy w jakims
    wspolczesnym samochodzie to jeszcze stanowi problem? Mam okolo 50cm w
    barkach i w malym samochodzie (Fiesta) nie ma szans zebym sie oparl o
    slupek. Ale poczekamy na te miary od Adama, zobaczymy w czym problem.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 68. Data: 2011-04-29 18:51:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 18:57:52 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Ok, czyli mierzymy od drzwi do drzwi, tak? Ile wynosi to w Sierra?

    Nie,m od barku do słupka.

    > Ktorych elementow, jak ustawiony fotel i ile masz miejsca?

    Dowolnych.

    > Jak ustawiony przedni fotel i ile cm jest od konca fotela pasazera do tego
    > przed nim?

    Tak, jak ja go ustawiam do jazdy.

    --
    ___________ (R)

  • 69. Data: 2011-04-29 21:18:59
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    > Nie,m od barku do słupka.

    Przeciez kazdy z nas ma inny rozstaw ramion. Ale dobrze, ile masz w barkach
    i ile masz miejsca od slupka?

    > Dowolnych.

    Skoro pisales ze cos Cie pije, to napisz co. Nie zaczynaj generalizowac
    tylko pisz konkrety ktore mozemy zmierzyc.

    > Tak, jak ja go ustawiam do jazdy.

    Yyy, i co nam to da? Kazdy ma takie same nogi i ustawia tak fotel jak Adam
    Plaszczyca? To mialo byc porownanie samochodow, nie kierowcow. Przeciez jak
    ktos jest bardzo niski i ustawi fotel pod szyba to nie mozna porownywac
    SAMOCHODU z innym pojazdem gdzie kierowca ma 2.3m i odsuwa fotel do konca.
    Ale ta miara i tak jest mniej istotna bo tak jak zauwazyl Andrzej, pisalismy
    o dojazdach do pracy a raczej rzadko bedziesz w tej sytuacji pasazerem. Wiec
    moze rzeczywiscie skupmy sie na zmierzeniu miejsca kierowcy.

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 70. Data: 2011-04-29 22:36:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 05:18:59 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Przeciez kazdy z nas ma inny rozstaw ramion. Ale dobrze, ile masz w barkach
    > i ile masz miejsca od slupka?

    W Ścierce więcej.

    > Skoro pisales ze cos Cie pije, to napisz co. Nie zaczynaj generalizowac
    > tylko pisz konkrety ktore mozemy zmierzyc.

    Nie pije, tylko jest mniej miejsca na nogi. Choćby z tego powodu, że
    nadkole wchodzi we wnękę na nogi zwężając ją. W ścierce nic takiego nie ma.

    > Yyy, i co nam to da? Kazdy ma takie same nogi i ustawia tak fotel jak Adam
    > Plaszczyca?

    To ładnie pokazuje, że przy tym samym kierowcy pasażerowie z tyłu mają w
    kosiarce mniej miejsca na nogi.

    --