  • 91. Data: 2011-05-01 19:32:42
    Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 23:32:34 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Musisz coś zmyślać - w Vectrze a już na pewno w Astrze musisz
    > zdecydowanie odczuwać ucisk w ramię ;)

    Vectra to auto, które pomimo sensownych wymiarów na zewnątrz jest strasznie
    małe w środku.
    Uprzedzając - kilka mieliśmy we flocie służbowej.

    --
    ___________ (R)

  • 92. Data: 2011-05-01 19:33:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 01 May 2011 10:02:34 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > - pasażerowie. Jedyne co było dość słabe to bagażnik: do mojego wchodził złożony
    > wózek a do niego nie. Nie wiem jak się ma primera co corsy.

    Zależy jaka Sierra, jednak faktycznie, w sedanie bagażnik jest dość płytki.

    --
    ___________ (R)

  • 93. Data: 2011-05-01 19:34:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 01 May 2011 11:57:14 +0200, J.F. napisał(a):

    > sprawdzic piatego pasazera, albo pasazerke w spodnicy.
    > Tunel w scierce wredny.

    Bo ja wiem? Jedynie majtki widać ;)

    > Choc przyznaje po zagazowaniu ze juz jedno kolo zabiera bardzo duzo
    > miejsca w bagazniku :-)

    Zależy jak się zagazuje ;)

    --
    ___________ (R)

  • 94. Data: 2011-05-01 19:55:34
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca"

    > Vectra to auto, które pomimo sensownych wymiarów na zewnątrz jest
    > strasznie
    > małe w środku.
    > Uprzedzając - kilka mieliśmy we flocie służbowej.

    Napisz, które auto w tej samej klasie oferuje więcej miejsca niż Vectra

  • 95. Data: 2011-05-01 20:29:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 1 May 2011 19:55:34 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Napisz, które auto w tej samej klasie oferuje więcej miejsca niż Vectra

    Sierra :D

    --