  • 51. Data: 2011-04-25 19:15:56
    Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 23-04-2011 o 19:48:28 kamil/Endurorider.pl <f...@g...lp>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Reno Modus OIDP, wymiana H4 = ściąganie zderzaka ;)

    Ktoś Cię mocno oszukał, w Modusie 1.5 dCi wymienię Ci obie żarówki po
    ciemku w deszczową noc :-), zajmuje to 10 min (bez narzędzi).

    Pzdr
    TG

  • 52. Data: 2011-04-25 20:32:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Apr 2011 00:13:49 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Raczej dlatego, że jest to Opel. Ta marka zawsze była udziwniona.

    Bez przesady. To już francuzi więdzej potrafią udziwnić ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 53. Data: 2011-04-25 20:39:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Apr 2011 20:58:09 +0200, scob <1...@3...pl> wrote:

    >to samo pisali o światłach w sceniku II i migaczu w A4B5.
    >Be-eeeeekurwa-zdura na kółkach, ot co ;)

    Niestety, nie bzdura. O ile z jednej strony faktycznie _może_ pomóc
    wyjęcie akumulatora, o tyle z drugiej bez wykręcenia reflektora się
    nie da. Scenic II.

    P.S. Instrukcja serwisowa od Scenica II też każe demontować
    reflektory.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2011-04-25 20:42:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Apr 2011 20:39:27 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >P.S. Instrukcja serwisowa od Scenica II też każe demontować
    >reflektory.

    Chodzi o reflektory z palnikami xenon.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 55. Data: 2011-04-26 00:02:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 13:27:21 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mhm, czyli jesteś idiotą, bo nawet z poprawnym użyciem języka polskiego
    > masz problem.

    Owszem, nie mam. Udawanie idioty lub bycie idiota pozostawiam Tobie.
    Przepraszam za użycie zaimka, którego nie zrozumiałeś, mogło to faktycznie
    przekraczać Twoje umiejętności rozumienia tekstu.

    > ROTFL
    > Twierdzisz, że przez 10 lat nic się nie zepsuło ani nie wymagało naprawy
    > lub wymiany wskutek zużycia? Albo bezczelnie kłamiesz, albo w prawie
    > ogóle nie jeździłeś.

    Gdzie tak twierdzę, kłamliwy Andrzejku?
    Natomiast przez owe 10 lat i ponad 500 000km nie zdażyło się, żebym nie
    dojechał do celu.

    > Czyli bezsensowny bełkot ci się spod palców wylewa - jak zwykle.

    Jak zwykle - niewygodne wyjaśnienie dlaczego nie próbowałem - wyciąłeś.

    --
    ___________ (R)

  • 56. Data: 2011-04-26 00:03:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2011 13:23:14 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Głodnemu chleb na myśli.

    Otóż to! Stąd u Ciebie owo 'pierdolenie'.

    --
    ___________ (R)

  • 57. Data: 2011-04-26 10:12:38
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.04.2011 00:03, Adam Płaszczyca pisze:

    > Otóż to! Stąd u Ciebie owo 'pierdolenie'.

    Mendą byłeś, jesteś i pozostaniesz.

    *plonk*

  • 58. Data: 2011-04-26 19:22:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 10:12:38 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Mendą byłeś, jesteś i pozostaniesz.
    > *plonk*

    Ojej, Andrzejek się zdenerwował :D

    --
    ___________ (R)

  • 59. Data: 2011-04-26 23:08:12
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-04-25 20:42, jerzu pisze:

    > Chodzi o reflektory z palnikami xenon.

    yup, czytałem. A potem wyjąłem wlew/przedłużkę od zbiorniczka
    spryskiwaczy i zrobiła się wuchta miejsca ;)

  • 60. Data: 2011-04-27 10:53:34
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Oczywiście. Nie lubię, jak mnie auto pije pod pachami :D

    Nie za bardzo chce mi sie wdawac w jakies flame ale nowa Corsa jest tylko
    42cm krotsza od Sierry. A Corsa ma znacznie krotsza maske i bagaznik. Wiec
    przedzial pasazerski jest jednak dluzszy w Corsie. Roznica w szerokosci
    (1737mm vs. 1725mm) i wysokosci (1488mm vs. 1360mm) jest tez na korzysc
    Corsy. Wiec nie wiem dlaczego Corsa Cie pije a Sierra juz nie.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: