  • 41. Data: 2011-04-24 21:50:28
    Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 24 Apr 2011 01:33:14 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > trójramiennej swastyki...

    To się nazywa triskelion.

    r.
    _____________

  • 42. Data: 2011-04-24 21:52:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2011 21:50, Robert Rędziak pisze:

    > To się nazywa triskelion.

    Whatever. Swastykę wszyscy kojarzą - łatwiej tak opisać.

  • 43. Data: 2011-04-24 23:32:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 21:36:16 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bredzisz.

    Ojej, naprawdę? Ława lepiej wie, co preferuje moja kobieta :D

    > Lecz się, płaszczydło.

    ..zaszczekał Andrzejek spod ławy.

    > ROTFL
    Cóż, widać nie siedziałeś nigdy w Hummerze.

    > Sierra to model z końca lat 1980-tych, a wtedy właśnie jeszcze tak nie
    > kombinowali.

    No i co z tego?

    > Aktualny model z tej serii, czyli Mondeo, to niezły koszmarek - przy
    > okazji wymiany zawieszenia w warsztacie widziałem, co mechanicy mieli z
    > naprawą głupiego przewodu chłodziwa: wszystko zabudowane jak cholera.

    O, widziałeś? To na pewno wiesz. Ja co prawda tylko naprawiałem mondziaki,
    ale przeciez to nie to samo, co widzieć.

    > CBDO

    No jeśli chodziło Ci o pokazanie, żeś melepeta, dupa nie kierowcda, a do
    tego jak baba musisz widzieć końce auta, to faktycznie, udało Ci się
    pokazać.

    > Dużo. Dawniej tak nie kombinowali - to jedno. Drugie - starsze modele
    > bywają już bardzo zajeżdżone.

    Śmiem twierdzić, że łatwiej trafić dobry egzemplarz starszego modelu, niż
    sensownego opla.

    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2011-04-24 23:32:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 21:36:45 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Lepiej od zachwalanej przez ciebie pandzinki...

    Pandzinka jeździ (jakiś), corsa nie (bo zepsuta).

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2011-04-24 23:39:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2011 23:32, Adam Płaszczyca pisze:

    > Pandzinka jeździ (jakiś), corsa nie (bo zepsuta).

    Jak zwykle pierdolisz bez sensu...

  • 46. Data: 2011-04-24 23:48:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Ojej, naprawdę? Ława lepiej wie, co preferuje moja kobieta :D

    Udajesz idiotę, czy jesteś idiotą?

    > ..zaszczekał Andrzejek spod ławy.

    Zacinasz się gorzej jak stary gramofon. Masz to po granadzie?

    > Cóż, widać nie siedziałeś nigdy w Hummerze.

    Nie zrozumiałeś.

    > No i co z tego?

    To, że to właśnie jest sedno.

    > O, widziałeś? To na pewno wiesz. Ja co prawda tylko naprawiałem mondziaki,
    > ale przeciez to nie to samo, co widzieć.

    A diamentów jeszcze nie produkowałeś?

    > No jeśli chodziło Ci o pokazanie, żeś melepeta, dupa nie kierowcda, a do
    > tego jak baba musisz widzieć końce auta, to faktycznie, udało Ci się
    > pokazać.

    O czym ty znowu bezsensownie pierdolisz?????

    Masz jakiś uraz do opli?

  • 47. Data: 2011-04-25 11:19:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 23:48:34 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Udajesz idiotę, czy jesteś idiotą?

    Nie, pozostawiam to Tobie.

    > Zacinasz się gorzej jak stary gramofon. Masz to po granadzie?

    Nie, Granada przez 10 lat jeździła. Wiem, że dla posiadacza kurduplastego
    opelka to nie do pojęcia.

    > Nie zrozumiałeś.
    Nawet nie próbowałem. Rozumienie idiotów jest bardzo trudne, zazwyczaj
    tylko ludzie po specjalistycznych studiach i praktyce to potrafią.

    > To, że to właśnie jest sedno.
    Sedno czego? Jakiś argument poza Twoim przekonaniem, że rocznik to
    najważniejszy parametr użytkowy dla auta?

    > A diamentów jeszcze nie produkowałeś?
    Produkują się. Zakopałem trochę węgla i teraz czekam te parę milionów lat
    :D

    > O czym ty znowu bezsensownie pierdolisz?????

    O Tobie. Każdy by zrozumiał...

    > Masz jakiś uraz do opli?

    Ja? Czy to ja płaczę, że to popierdolona konstrukcja psująca się co chwilę
    czy Ty?
    Ja wiem, że gówno się omija, a nie kupuje.
    --
    ___________ (R)

  • 48. Data: 2011-04-25 11:19:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 23:39:49 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jak zwykle pierdolisz bez sensu...

    A Ty zazdrościsz, bo ani bez, ani z sensem nie możesz...

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2011-04-25 13:23:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2011 11:19, Adam Płaszczyca pisze:

    > A Ty zazdrościsz, bo ani bez, ani z sensem nie możesz...

    Głodnemu chleb na myśli.

  • 50. Data: 2011-04-25 13:27:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie, pozostawiam to Tobie.

    Mhm, czyli jesteś idiotą, bo nawet z poprawnym użyciem języka polskiego
    masz problem.

    > Nie, Granada przez 10 lat jeździła. Wiem, że dla posiadacza kurduplastego
    > opelka to nie do pojęcia.

    ROTFL

    Twierdzisz, że przez 10 lat nic się nie zepsuło ani nie wymagało naprawy
    lub wymiany wskutek zużycia? Albo bezczelnie kłamiesz, albo w prawie
    ogóle nie jeździłeś.

    > Nawet nie próbowałem.

    Czyli bezsensowny bełkot ci się spod palców wylewa - jak zwykle.

    EOT