  • 1. Data: 2011-09-02 22:02:36
    Temat: [piatkowo] urodzony kierowca
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Niesamowity, wrecz urodzony kierowca, zna wszystkie znaki na pamiec*:
    http://www.youtube.com/watch?v=MRRttC8yn8Y

    *w wieku 2 lat
    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-09-02 22:10:19
    Temat: Re: [piatkowo] urodzony kierowca
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *venioo* napisał(-a):

    > Niesamowity, wrecz urodzony kierowca, zna wszystkie znaki na pamiec*:
    > http://www.youtube.com/watch?v=MRRttC8yn8Y
    >
    > *w wieku 2 lat

    fajne. nazwać je umie, ale co one oznaczają to już z tym pewnie gorzej

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-09-02 23:18:22
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-02 22:10, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    t.pl

    > fajne. nazwać je umie, ale co one oznaczają to już z tym pewnie gorzej

    z tym miewaja nawet problemy ludzie posiadajacy PJ :P

    --
    venioo
    GG:198909

  • 4. Data: 2011-09-02 23:21:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 2 Sep 2011 22:10:19 +0200, Big Jack

    > fajne. nazwać je umie, ale co one oznaczają to już z tym pewnie gorzej

    Sąsiadki syn w wieku 2,5 roku rozpoznawał wszystkie
    marki samochodów. Nawet Musso! Byłem w ciężkim szoku. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-09-03 00:52:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-02 23:21, Myjk pisze:
    > Fri, 2 Sep 2011 22:10:19 +0200, Big Jack

    > Sąsiadki syn w wieku 2,5 roku rozpoznawał wszystkie
    > marki samochodów. Nawet Musso! Byłem w ciężkim szoku. ;)

    Ja podobno rozpoznawałem nawet modele :)
    Tylko inna sprawa że wtedy na drodze można było spotkać mniej modeli niż
    dziś różnych marek.

  • 6. Data: 2011-09-03 17:25:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Ja podobno rozpoznawałem nawet modele :)
    > Tylko inna sprawa że wtedy na drodze można było spotkać mniej modeli niż
    > dziś różnych marek.

    a ja znałem pojemność w calach sześciennych i moc w kilowatach :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2011-09-03 17:44:14
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > a ja znałem pojemność w calach sześciennych i moc w kilowatach :P

    a ja znałem długość wszystkich kabli :D

  • 8. Data: 2011-09-03 19:38:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *megrims* napisał(-a):

    > a ja znałem długość wszystkich kabli :D

    A ja znałem Vmax wyrażaną w wiorstach/ruski miesiąc :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2011-09-03 20:25:27
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "venioo" <p...@o...eu> wrote in message
    > Niesamowity, wrecz urodzony kierowca, zna wszystkie znaki na pamiec*:
    > http://www.youtube.com/watch?v=MRRttC8yn8Y
    >
    > *w wieku 2 lat

    Syndrom Aspergera. Ciekawe czy mama już wie...

  • 10. Data: 2011-09-03 22:02:01
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?

    > A ja znałem Vmax wyrażaną w wiorstach/ruski miesiąc :P

    a ile to będzie w furlongach?