  • 11. Data: 2011-09-03 22:07:29
    Temat: Re: [piatkowo] urodzony kierowca
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?>> *w wieku 2 lat

    > Syndrom Aspergera. Ciekawe czy mama już wie...

    to mi sie podoba
    taka diagnoza przez net
    tanio szybko i na temat.

  • 12. Data: 2011-09-03 23:52:59
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-03 22:07, PM pisze:
    > ?>> *w wieku 2 lat

    > to mi sie podoba
    > taka diagnoza przez net
    > tanio szybko i na temat.

    tylko czy trafna?
    chociaz porada jak za ta cene (czyli free) bezkonkurencyjna - nie mozna
    wymagac za wiele ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 13. Data: 2011-09-04 09:35:14
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    >?>> *w wieku 2 lat

    > to mi sie podoba
    > taka diagnoza przez net
    > tanio szybko i na temat.

    Ale wszystko pasuje do tego upośledzenia.

    MS

  • 14. Data: 2011-09-04 10:06:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale wszystko pasuje do tego upośledzenia.

    A co konkretnie?

  • 15. Data: 2011-09-04 11:34:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Syndrom Aspergera. Ciekawe czy mama już wie...

    Eee tam od razu Asperger, po prostu - młoda mam uczyła się znaków do
    egzaminu na prawo jazdy z dzieckiem przy cycku, a że dzieci chłonne są
    "wiedzy" jak gąbka, to sobie dzieciak znaki przyswoił.
    Może być też tak, że jednak rodzice mają coś z deklem i zamiast bajek
    czytają dziecku rozporządzeni o znakach drogowych.

  • 16. Data: 2011-09-04 11:36:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości news:

    > Może być też tak, że jednak rodzice mają coś z deklem i zamiast bajek
    > czytają dziecku rozporządzeni o znakach drogowych.

    Obstawiam to ostatnie - wyraźnie widać, że mamusia jest bardziej
    zainteresowana, aby dzieciak znał te znaki, niż on sam.

  • 17. Data: 2011-09-04 12:33:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-04 09:35, Maciej S. pisze:

    > Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale wszystko pasuje do tego upośledzenia.

    Niby co pasuje?

    Dzieci w podobnym wieku uczą się bardzo różnych rzeczy które podsuną im
    rodzice.
    Zazwyczaj to są literki bądź cyferki, ale nie ma żadnego problemu żeby
    to były znaczki marek samochodów, znaki drogowe czy cokolwiek podobnego.

    Powód do zastanawiania się to mógłby być jak powiedzmy sześcioletnie
    dziecko będzie żywo zafascynowane tylko i wyłącznie znakami drogowymi.

  • 18. Data: 2011-09-04 15:11:35
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-04 11:36, Cavallino pisze:

    > Obstawiam to ostatnie - wyraźnie widać, że mamusia jest bardziej
    > zainteresowana, aby dzieciak znał te znaki, niż on sam.

    a pozniej zapisza na gre na skrzypcach, pianinie, basen, taniec, 3
    jezyki obce i dzieciak bedzie mial g.. a nie dziecinstwo... :|

    --
    venioo
    GG:198909

  • 19. Data: 2011-09-04 17:00:18
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Obstawiam to ostatnie - wyraźnie widać, że mamusia jest bardziej
    > zainteresowana, aby dzieciak znał te znaki, niż on sam.

    Ale jeeddzziiiessz z tymi wnioskami.
    Pokazówka do filmiku. Dziecka nie masz? :-)
    Nigdy nie powiedziałeś do młodego "powiedz cioci wierszyk" :-)

  • 20. Data: 2011-09-04 20:37:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > a pozniej zapisza na gre na skrzypcach, pianinie, basen, taniec, 3 jezyki
    > obce i dzieciak bedzie mial g.. a nie dziecinstwo... :|

    A kto ocenia co jest g... a co dziecinstwo?