  • 11. Data: 2011-11-06 18:52:06
    Temat: Re: (piątkowo) VW TDI obsysa :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-11-2011 18:22, to pisze:

    > Nie wiem, ale słyszałem, że ma w kokpicie duży czerwony przycisk z opisem
    > "CYCLONE B INJECTION".

    Ale nadużywanie tego przycisku wymusza konieczność częstego opróżniania
    popielnika inaczej VW gaśnie z braku cugu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2011-11-06 19:07:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-06 14:33, AZ pisze:

    > Ja sie pytam dlaczego to VW nie ma DPF-a?? Co na to UE?

    To jest ciekawe w dieslach. Moc nadal rośnie,
    pomimo, że się przekracza granicę dymienia.

  • 13. Data: 2011-11-07 00:13:10
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-11-06 19:07, megrims pisze:

    > To jest ciekawe w dieslach. Moc nadal rośnie,
    > pomimo, że się przekracza granicę dymienia.

    bo się spala wodór, węgiel zostaje ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 14. Data: 2011-11-07 00:14:40
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Ale nadużywanie tego przycisku wymusza konieczność częstego opróżniania
    > popielnika inaczej VW gaśnie z braku cugu.

    To właśnie widzieliśmy na filmie...

  • 15. Data: 2011-11-07 00:50:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > To jest ciekawe w dieslach. Moc nadal rośnie, pomimo, że się przekracza
    > granicę dymienia.

    W benzynie też moc rośnie do pewnego momentu jak się dolewa paliwa
    powyżej stechiometrycznej. Tyle, że nie dymi. ;)