  • Data: 2011-01-25 23:01:47
    Temat: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-25 15:50, Karolek wrote:

    > A gdzie to wyczytales mlotku?

    Może w tym samym miejscu, skąd Ty czerpiesz swoje rewelacje ? :-)

    > No to pisz czego potrzebujesz, naprawde mnie to ciekawi, a tlumaczenia
    > to zachowaj dla siebie.

    Twoją ciekawość mam głęboko w poważaniu :-)

    > Moze mam ci jeszcze zyciorys napisac... chyba sie z koniem na lby
    > pozamieniales.

    Aż tak się tego wstydzisz ? No to wielki żal pseudo anonimku :-)

    > Ta dyskusja nie ma zadnego celu, bo twoje pytanie jest durne i do
    > nieczego nie doprowadzi. Ja tylko delikatnie chcialem ci to uswiadomic.

    To Twoje zdanie, jak najbardziej masz do niego prawo :-) Natomiast Twoje
    właśnie zdanie i opinie mam prawo mieć w dupie :-)

    > Ale czego mozna wymagac od kogos, kto nie potrafi zastosowac prostych
    > wzorow z gimnazjum.

    Musisz się zdecydować: z podstawówki czy z gimnazjum ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik