eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] TIRem prawie jak po sznurku › Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 27 Jan 2011 20:43:42 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piątkowo] TIRem prawie jak po
    References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
    <4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d9f6b$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3da3a2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ihkif9$1e47$2@news.mm.pl>
    <4d3de4aa$0$2495$65785112@news.neostrada.pl> <ihlrbb$e7c$1@news.mm.pl>
    <4d3eac34$0$2443$65785112@news.neostrada.pl> <ihmf65$1m29$1@news.mm.pl>
    <4d3ec4eb$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <ihmo3d$hvk$1@news.mm.pl>
    <ihmqer$p9d$1@news.onet.pl> <ihohu4$2p0b$1@news.mm.pl>
    <ihrkel$ana$1@news.onet.pl> <ihsgpi$cpv$1@news.mm.pl>
    In-Reply-To: <ihsgpi$cpv$1@news.mm.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <4d41cad9$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.16.130.26
    X-Trace: 1296157401 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2453 83.16.130.26:1156
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346009
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-01-27 20:22, Karolek wrote:
    > W dniu 2011-01-27 12:20, Massai pisze:
    >
    >>>
    >>> Zaniedbujac opory toczenia i powietrza to rozpedza sie tak samo.
    >>
    >> Zaniedbajmy też siłę ciążenia, co się będziemy ograniczać. ;-)
    >>
    >
    > Chyba nie wiesz o czym byla mowa.
    > Wroc sie do postu, w ktorym hans van cos tam rozmyslal nad tym co bedzie
    > jak ladunek zmniejszy sie o polowe, lub przesunie sie srodek
    > ciezkosci... i odpowiedz nam wszystkim czy potrzebne sa skomplikowane
    > wzory, aby sobie na to odpowiedziec.

    Jakbyś nie był tak ograniczony umysłowo, to może byś wiedział, że
    charakterystyka zdolności opon do przenoszenia obciążenia wzdłużnych i
    poprzecznych _NIE JEST_ funkcją liniową nacisku.

    Niech stracę, nawet Ci zacytuje:

    Vertical Loading
    Increasing the amount of vertical loading (weight or downforce) on a
    tire increases the available traction, but in a non-linear way. That is
    to say that as we increase loading on a tire, it will gain traction, but
    not in constant multiples. If a tire has "X" amount of traction with 400
    pounds of load on it, the traction will be less than double as we apply
    800 pounds of loading to it. The amount of traction will be something
    less than 2 times X.

    Przyszło Ci jeszcze do główki, że należy również rozważyc odkształcenia
    opony wpływające na wielkść powierzchni styku z nawierzchnią.

    Dołóż do tego nieliniowe zachowanie podłoża jakim jest śnieg...

    Faktycznie, tak jak usiłujesz udowodnić, calość da się opisać kilkoma
    prostymi wzorkami z podstawówki :-) Idź już lepiej i nie grzesz więcej...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: