  • 31. Data: 2010-02-15 08:15:38
    Temat: Re: [pi?tkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Nie sadze.

    > Kask jest dla mietczakow, jak odblaski czy choragiewka przy rowerze.
    > Nie tak dawno bylem dzieckiem :)))

    to ja Cipo wiem, że nie masz, skoro masz takie podejście. moje wszystkie
    dzieci chcą kasków, bo w przedszkolu wszyscy mają.
    jak byłeś dzieckiem, to nikt nie latał na nartach w kasku bo ich nie
    było prawie w sklepach i był to obciach. teraz jest moda. ale debili z
    nakazami to u nas przybywa wprost proporcjonalnie do tych, którzy chcą
    coś komuś udowodnić. tylko co... co chcesz udowodnić, Romku?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 32. Data: 2010-02-15 08:18:31
    Od: n...@s...com

    On Mon, 15 Feb 2010 09:15:38 +0100, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >to ja Cipo wiem, że nie masz, skoro masz takie podejście. moje wszystkie
    >dzieci chcą kasków, bo w przedszkolu wszyscy mają.

    Bosz, maja nature niewolnikow! :P
    Tak czytalem w internecie.

    > tylko co... co chcesz udowodnić, Romku?

    W chwili obecnej to glownie snieg bym chcial uwodnic. No i zeby
    cieplej bylo.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 33. Data: 2010-02-15 08:32:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Bosz, maja nature niewolnikow! :P
    > Tak czytalem w internecie.

    > W chwili obecnej to glownie snieg bym chcial uwodnic. No i zeby
    > cieplej bylo.

    aha, to udowadniaj bardziej, bo już mnie plery napierdalają od
    odśnieżania tego gówna.

  • 34. Data: 2010-02-15 08:54:18
    Temat: Re: [pištkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mustafa"
    >nie, bo oficjalnie to nielegalne i milicja daje mandaty

    Na jakiej podstawie? Poważnie pytam. Bo rozporządzeń wykonawczych do
    ustawy z określeniem parametrów technicznych, jakie muszą spełniać kaski
    IIRC nie ma.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 35. Data: 2010-02-15 12:17:34
    Temat: Re: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-15 08:29, Magic pisze:

    > Niestety, Unia E. funduje nam socjalizm bez socjalizmu.

    Proletariusze wszystkich krajow, laczcie sie, chyba stare wraca tyle,
    ze pod plaszczykiem UE
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 36. Data: 2010-02-15 12:28:23
    Od: n...@s...com

    On Mon, 15 Feb 2010 13:17:34 +0100, Michał V-R <m...@o...pl>
    wrote:

    >Proletariusze wszystkich krajow, laczcie sie, chyba stare wraca tyle,
    >ze pod plaszczykiem UE

    Masz racje, tez bym wolal zeby celniczka macala moje brudne galoty na
    kazdej granicy ;)

    pozdr
    newrom

  • 37. Data: 2010-02-15 12:32:38
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-15 13:28, n...@s...com pisze:

    > Masz racje, tez bym wolal zeby celniczka macala moje brudne galoty na
    > kazdej granicy ;)

    A widziales niemieckie celniczki? Helga to przy nich pieknosc

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 38. Data: 2010-02-15 15:35:09
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 14 Feb 2010 20:59:42 +0100, Mustafa <M...@b...xx> wrote:

    > Drogi chłopcze.
    > Sam doskonale pamiętam jak było za PRLu

    To jeszcze gorzej, niewiedza trochę usprawiedliwia.

    > i właśnie dlatego jestem zdecydowanie przeciwny temu, żeby państwo
    > myślało za obywateli.

    Somalia czeka.

    [...]
    > Wiesz, że poczciwy ślimak winniczek został ostatnio przez Unię
    > Europejską zakwalifikowany jako RYBA ??

    Wiem. I? "W rozumieniu niniejszej ustawy rak jest rybą" to nie jest
    cytat z PRLu czy "jełrosojuzu" tylko z Polski okresu międzywojennego,
    kiedy to mieliśmy zdrową wolność i sanację. Absurdy wszędzie się
    znajdą gdzie jest prawo i biurokracja. Jednakowoż wolę od czasu do
    czasu absurdy w rodzaju ryby lądowej czy raka będącego rybą od
    niczym nie powstrzymywanej swobody przedsiębiorczego indywidualizmu
    dzięki której młodzi Somalijscy przedsiębiorcy wyruszają motorówkami
    na połów statków towarowych.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 39. Data: 2010-02-15 15:59:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 21:10:38 -0700, AlF
    <s...@g...com> wrote:

    > do Chin wyplywa tylko to co wszyscy wiedza jak robic. nie jest to
    > know-how w sensie jakiejs unikalnej wiedzy.

    Tylko że to, co już mają, powoli zaczyna wystarczać do
    uzależnienia od siebie tej ,,mądrzejszej'' części świata. A
    potem to, czego nie wymyślą sami, bądź nie zwędzą za pomocą
    służb wywiadowczych, niejako ,,samo do nich przyjdzie'', jak już
    ,,mądrzejsza'' część świata ze smutkiem zauważy, że bez pomocy
    chińskiego robotnika-kopisty nie jest w stanie się np. ubrać czy
    przyrządzić posiłku. Poza tym ze szczytu wiedzy wyżyć mogą
    jakieś pojedyncze procenty, a reszta?

    > A w ogole to Chinczycy nie
    > maja polotu w tym co wymyslaja. w kopiowaniu sa dobrzy.

    Jak Japończycy jakieś pół wieku temu. Potem zaczęli usprawniać
    to, co skopiowali.

    r.
    _____________

  • 40. Data: 2010-02-15 16:27:13
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.02.2010 Leszek Karlik <l...@h...pl> napisał/a:

> [...]
    > niczym nie powstrzymywanej swobody przedsiębiorczego indywidualizmu
    > dzięki której młodzi Somalijscy przedsiębiorcy wyruszają motorówkami

    Naprawdę nie rozumiesz różnicy gdzie prawo jeszcze reguluje relacje
    międzyludzkie a gdzie reguluje twoje własne zachowania.

    Nawiązania do ustrojów które wymuszały ogólną szczęśliwość jest jak
    najbardziej uzasadnione, natomiast odniesienie do sytuacji w Somalii
    jest delikatnie rzecz ujmując z dupy.

    --
    kakmaratgmaildotcom