  • 21. Data: 2010-02-14 19:47:58
    Temat: Re: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-02-14 20:22, Leszek Karlik wrote:
    > On Sun, 14 Feb 2010 20:16:18 +0100, Mustafa <M...@b...xx> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie każdy może być takim dżejmsem deanem co wiatr we
    > włosach i wieczny buntownik.
    >
    > [...]
    >
    > Ile masz lat, młody człowieku? Jak uważasz, że Polska to państwo
    > totalitarne to możesz wziąć paszport i wyjechać gdzieś gdzie jest
    > wolność i brak ucisku. (Somalia czeka)
    >
    > W prawdziwym państwie totalitarnym miałbyś z tym problem, weź i
    > poproś rodziców żeby Ci poopowiadali jak to w PRLu było.

    Ja tez ? bo generalnie zgadzam sie z tym młodziencem w tej kwestii.

    --
    piomay

  • 22. Data: 2010-02-14 19:52:29
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-02-14 20:22, Leszek Karlik wrote:

    > Ile masz lat, młody człowieku? Jak uważasz, że Polska to państwo
    > totalitarne to możesz wziąć paszport i wyjechać gdzieś gdzie jest
    > wolność i brak ucisku. (Somalia czeka)

    Napisal: "nosi znamiona państwa totalitarnego" To co innego niż
    "Polska to kraj totalitarny"

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 23. Data: 2010-02-14 19:59:42
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > W prawdziwym państwie totalitarnym miałbyś z tym problem, weź i
    > poproś rodziców żeby Ci poopowiadali jak to w PRLu było.

    Drogi chłopcze.
    Sam doskonale pamiętam jak było za PRLu i właśnie dlatego jestem
    zdecydowanie przeciwny temu, żeby państwo myślało za obywateli.
    Zakaz używania żarówek, nakaz kasków na nartach, podatek od oszczędności,
    zakaz sprzedaży zbyt głosnych mp3, nakaz, zakaz, nakaz, zakaz, podatek od
    podatku....
    A Donkowa cenzura Internetu jako żywo kojarzy mi się z Głównym Urzędem
    Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk.
    Mało Ci absurdów ??
    Wiesz, że poczciwy ślimak winniczek został ostatnio przez Unię Europejską
    zakwalifikowany jako RYBA ??
    I to nie byle jaka ryba, tylko uwaga: RYBA LĄDOWA !
    Nie - to nie jest żart. Po prostu chodziło o to żeby francuzi mogli doić
    kasę z odpowiedniego funduszu....

  • 24. Data: 2010-02-14 20:46:24
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Mustafa pisze:

    > I jesteś absolutnie pewien, że przyczyną śmierci był uraz głowy i to na
    > dodatek w takim miejscu gdzie ochroniłby ją kask ??

    pl.rec.narty - to raz.
    Macie dzieci ? Jak macie to wasze moga jezdzic bez kasku.
    Moje jeżdżą w kasku.

    JKM pod pozorem zdrowego rozsadku jest bardziej oszolomski niz urzednicy
    EU tyle ze w druga strone.

    KJ

  • 25. Data: 2010-02-14 21:11:40
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > JKM pod pozorem zdrowego rozsadku jest bardziej oszolomski niz urzednicy
    > EU tyle ze w druga strone.

    niby dlaczego ?
    bo nie nakazuję tylko pozwalam wybrać ?

  • 26. Data: 2010-02-14 21:28:30
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Mustafa pisze:

    > niby dlaczego ?

    Bo jest.

    > bo nie nakazuję tylko pozwalam wybrać ?

    Zawsze mozesz wybrac niezgodnie z prawem i poniesc konsekwencje albo
    nawet nie.

    Zlamalem w zyciu wiele przepisow.
    Albo nawet wiecej (bo ja ich w sumie malo znam albo zapomnialem)
    I ani wsparcie JKM ani publiczna dyskusja nie jest mi do tego lamania w
    niczym potrzebna.

    KJ

  • 27. Data: 2010-02-14 21:38:22
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Bo jest.

    och dziękuje wyrocznio
    teraz już wiem

    > Zawsze mozesz wybrac niezgodnie z prawem

    wiesz, prawo tworzą ludzie dla ludzi
    i póki robią to dla ludzi to ok, ale jeśli robią to dla własnej kasy to już
    nie jest ok

    > Zlamalem w zyciu wiele przepisow.
    > Albo nawet wiecej (bo ja ich w sumie malo znam albo zapomnialem)

    sam sobie przeczysz

  • 28. Data: 2010-02-14 22:44:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 22:11:40 +0100, Mustafa
    <M...@B...xx> wrote:

    > niby dlaczego ?

    Blokady? Jakie blokady? Za mojej władzy żadna nie utrzymałaby
    się dłużej jak 5 minut. Blokadę bym rozwalił, chłopom poobijał
    mordy, a ciągniki spalił!

    Bo przecież każdy socjalizm . z euro-socjalizmem włącznie, to
    ustrój niewolniczy . a ustrój niewolniczy jest gospodarczo
    niewydajny. O czym wiemy z doświadczenia. Młodzi ludzie zresztą
    to wyczuwają: uciekają z Polski na Wyspy Brytyjskie, Brytyjczycy
    uciekają do USA.

    (zapomniał dodać, gdzie uciekają ci z USA)

    Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość.

    Celem gospodarki jest import! Jeżeli sprzedajemy za granicę
    węgiel, to nie po to żeby się pozbyć z Polski węgla, bo nie
    chcemy go mieć, tylko po to żeby dostać za niego pieniądze. Ale
    przecież nie chcemy mieć pieniędzy po to żeby nimi tapetować
    chałupę, bo do tego pieniędzy się nie używa, tylko po to żeby
    coś kupić. Celem jest kupno! Po to sprzedajemy węgiel, żeby
    kupić za niego załóżmy komputery. Celem jest oczywiście import
    komputerów, a nie eksport węgla.

    Człowiek pracy chce zrobić co można byle jak, możliwie jak
    najszybciej i dostać za to możliwie jak najwięcej pieniędzy.
    Człowiek konsumpcji chce kupić towar możliwie dobry i możliwie
    tanio. Dlatego w kraju, w którym rządzą konsumenci, towary stają
    się z miesiąca na miesiąc coraz lepsze i coraz tańsze. W kraju w
    którym rządzą ludzie pracy, towary stają się coraz droższe i
    coraz gorsze.

    (dlatego całe know-how powoli wypływa sobie do Chin)

    . Czy gdyby urodził się Pan jako kobieta, to czy miałby te same
    poglądy co teraz?
    . Na pewno! Ale nie umiałbym ich tak klarownie i logicznie
    przedstawiać.

    Faszyzm . to nie oddziały SA lub .Czarnych Koszul. maszerujące
    ulicami. Faszyzm . to urzędnicy w zarękawkach, dyrygujący tym,
    co ma robić kapitalista w .swojej. fabryce, ojciec ze .swoim.
    dzieckiem . a czasem: ilu Żydów (albo anty-semitów) posłać do
    Oświęcimia.

    Gdyby w '39 co drugi Żyd miał broń, nie byłoby Holokaustu.

    Jesteśmy niewolnikami we własnym kraju. Za tego łajdaka Hitlera
    podatki były trzykrotnie niższe niż obecnie. Hitler wyzyskiwał
    Polaków trzy razy mniej niż Kwaśniewski.

    Jesteśmy niewolnikami we własnym kraju. Za tego łajdaka Hitlera
    podatki były trzykrotnie niższe niż obecnie. Hitler wyzyskiwał
    Polaków trzy razy mniej niż Kwaśniewski.

    (to się nazywa zapłodnienie intelektualne?)

    Można tak jeszcze długo, ale chyba wystarczy bredni pana w
    muszce.

    r.
    _____________

  • 29. Data: 2010-02-15 04:10:38
    Od: AlF <s...@g...com>

    Robert Rędziak wrote:
    > (dlatego całe know-how powoli wypływa sobie do Chin)

    do Chin wyplywa tylko to co wszyscy wiedza jak robic. nie jest to
    know-how w sensie jakiejs unikalnej wiedzy. A w ogole to Chinczycy nie
    maja polotu w tym co wymyslaja. w kopiowaniu sa dobrzy.
    Mysle ze z przeszlej bogatej kultury Chin nie zostalo wiele.

  • 30. Data: 2010-02-15 07:29:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Mustafa pisze:

> [...]
    > I to nie byle jaka ryba, tylko uwaga: RYBA LĄDOWA !
    > Nie - to nie jest żart. Po prostu chodziło o to żeby francuzi mogli doić

    Niestety, Unia E. funduje nam socjalizm bez socjalizmu.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj