  • 41. Data: 2010-02-15 16:37:05
    Temat: Re: [pi?tkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.02.2010 Piotr May <p...@r...pl> napisał/a:

    > Powiedz to mojemu dziecku ktory juz lata w kasku i wszytkich
    > ochraniaczach po domu i czeka na wiosne zeby rowerkiem pojezdzic (4 lata)

    Jak byś mu powiedział że ma nosić indiański pióropusz żeby móc fajnie
    śmigać na fajnym rowerku to też by nosił.

    > ech...
    > Bo dzieci to trzeba umiec miec... nakazami to mozna tylko i wylacznie
    > dziecko i doroslego zepsuc.

    Ale wiesz że dosyć dziwne by było gdyby dorosły człowiek nie potrafił
    zmanipulować czterolatka.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 42. Data: 2010-02-15 17:24:10
    Temat: Re: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: jarek67 <j...@p...onet.pl>

    Dnia 15-02-2010 o 05:10:38 AlF <s...@g...com>
    napisał(a):

    > Mysle ze z przeszlej bogatej kultury Chin nie zostalo wiele.

    Zostało bardzo wiele...

    Chinczykow.

    Ech zizn.

  • 43. Data: 2010-02-15 19:36:47
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    ...>8
    > I ani wsparcie JKM ani publiczna dyskusja nie jest mi do tego
    > lamania w niczym potrzebna.

    A ja bym tak wolal wogole nie lamac prawa a moc zyc "po swojemu"!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 44. Data: 2010-02-15 22:12:48
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Somalia czeka.

    Ty naprawdę masz naturę niewolnika.

  • 45. Data: 2010-02-16 04:10:53
    Od: AlF <s...@g...com>

    Robert Rędziak wrote:

    > Tylko że to, co już mają, powoli zaczyna wystarczać do
    > uzależnienia od siebie tej ,,mądrzejszej'' części świata. A
    > potem to, czego nie wymyślą sami, bądź nie zwędzą za pomocą
    > służb wywiadowczych, niejako ,,samo do nich przyjdzie'', jak już
    > ,,mądrzejsza'' część świata ze smutkiem zauważy, że bez pomocy
    > chińskiego robotnika-kopisty nie jest w stanie się np. ubrać czy
    > przyrządzić posiłku. Poza tym ze szczytu wiedzy wyżyć mogą
    > jakieś pojedyncze procenty, a reszta?

    nie doceniasz wolnego rynku. zyje w USA od ponad 10 lat i nie moge sie
    nadziwic jak to wszystko sie super optymalnie kreci. Dwa lata temu cena
    paliwa wzrosla do jakis $4/galon (teraz jest 60% z tego) i poniewaz
    transport okazal sie nieekonomiczny, to male firmy produkujace lokalnie
    pojawily sie jak grzyby po deszczu. tutaj zdecydowana wiekszosc PKB to
    uslugi (jak i pewnie wszedzie indziej) a przeniesienie pordukcji nie
    stanowi jakiegos problemu.

    co do szpiegostwa przemyslowego - to zgadzam sie - znam przypadek z
    firmy dla ktorej pracowalem ze zlapali Chinke na granicy ktora wlasnie
    byla szpiegiem. sprawa byla glosna.

    > Jak Japończycy jakieś pół wieku temu. Potem zaczęli usprawniać
    > to, co skopiowali.

    okay - robia dobre motury i niektore puszki - ale nic po za tym nie
    widze co usprawnili?

  • 46. Data: 2010-02-16 07:38:25
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 15 Feb 2010 21:10:53 -0700, AlF
    <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > paliwa wzrosla do jakis $4/galon (teraz jest 60% z tego) i poniewaz
    > transport okazal sie nieekonomiczny, to male firmy produkujace lokalnie

    Co produkujące, tanią odzież (tanią w produkcji, nie w sprzedaży
    oczywiście)? Jakoś nie widzę przeciętnego amerykanina, który
    szyje cały dzień jeansy za dolara czy może nawet kilka dolarów
    dniówki.

    > okay - robia dobre motury i niektore puszki - ale nic po za tym nie
    > widze co usprawnili?

    Co usprawnili japończycy? Praktycznie całą elektronikę użytkową
    (elektronikę w ogóle), aparaty fotograficzne, z takich rzeczy,
    które od strzału mi przychodzą do głowy, ale nie tylko bo z
    przemysłem chemicznym czy ciężkim też są za pan brat (np.
    silniki okrętowe). A to, wraz z motoryzacją, jest dużym
    fragmentem tortu pt. produkcja przemysłowa.

    r.
    _____________

  • 47. Data: 2010-02-16 09:42:22
    Temat: Re: [pištkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A widziales niemieckie celniczki? Helga to przy nich pieknosc

    Widziałem tak śliczne niemieckie policjantki, że nie byłem pewien czy
    to nie modelki przebrane.
    Celniczki też bywały niczego sobie. Choć nie wiem o którą Helgę Ci
    chodzi...

    --
    Jasio
    vx etz

  • 48. Data: 2010-02-16 09:51:00
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "AlF" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:4B7A1ACD.8060307@ggmail.com...

    > okay - robia dobre motury i niektore puszki - ale nic po za tym nie
    > widze co usprawnili?

    Cała optyka medyczna i fotograficzna jest tu świetnym przykładem.
    Zaczynając od kopiowania Leiki doszli tak daleko, gdzie niemiecki
    przemysł raczej nie dojdzie.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 49. Data: 2010-02-16 14:51:57
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-02-16 10:42, Jasio pisze:

    > Widziałem tak śliczne niemieckie policjantki, że nie byłem pewien czy to
    > nie modelki przebrane.
    > Celniczki też bywały niczego sobie. Choć nie wiem o którą Helgę Ci
    > chodzi...
    pewnie film kręcili,słyszałem ostatnio w radiu że u nich mężczyźni to
    płeć piękna:-)

    Allo Allo nie oglądałeś?

    --
    Tomek