  • 11. Data: 2010-02-14 16:56:18
    Temat: Re: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Mustafa" ustawowo zmusza ileś-set tysięcy ludzi do bezsensownego
    zakupu.

    Wlasnie przez takich jak Ty w niektorych przypadkach debilizm trzeba leczyc
    ustawowo.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 12. Data: 2010-02-14 18:01:14
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-02-13 21:26, Tytus wrote:
    > Siemka
    > *** "Mustafa"
    > a ostatnio jeden taki wprowadził ustawę, że dzieci na nartach też muszą
    > mieć kaski...
    >
    > Widzisz w tym coz zlego??? zwlaszcza ze zima dopisala???
    > Kask dla dzieciaka kosztuje od 50 pln - to znacznie mniej niz jego zdrowie.

    W kaskach nic zlego nie widze. W nakazach tak.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 13. Data: 2010-02-14 18:03:09
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-02-14 10:43, Arni wrote:

    > od połamanej reki czy nogi nikt jeszcze chyba nie umarł (pomijajac
    > zakazenie złamania otwartego).
    > 2-3 dni temu zginal instruktor bo wypakował w drzewo, nie mial kasku.

    Wczoraj zmarla taka 97 letnia kobieta w Poznaniu, ze starosci zmarla.
    Zycie to jednak niebezpieczne jest.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 14. Data: 2010-02-14 18:06:19
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-02-14 17:56, Tytus wrote:
> [...]
    > zakupu.
    >
    > Wlasnie przez takich jak Ty w niektorych przypadkach debilizm trzeba

    Se lecz swoj. Ustawowo to powinni zakazywac wpuszczac debili i biedaków
    do sejmu. Prawo do głosowania też niektórym warstwom spolecznym mozna
    by zakazać.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 15. Data: 2010-02-14 18:10:19
    Temat: Re: [pi?tkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-02-14 15:38, n...@s...com wrote:

    > Kask jest dla mietczakow, jak odblaski czy choragiewka przy rowerze.
    > Nie tak dawno bylem dzieckiem :)))

    Powiedz to mojemu dziecku ktory juz lata w kasku i wszytkich
    ochraniaczach po domu i czeka na wiosne zeby rowerkiem pojezdzic (4 lata)

    ech...
    Bo dzieci to trzeba umiec miec... nakazami to mozna tylko i wylacznie
    dziecko i doroslego zepsuc.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 16. Data: 2010-02-14 18:19:17
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Piotr May pisze:

    > Wczoraj zmarla taka 97 letnia kobieta w Poznaniu, ze starosci zmarla.
    > Zycie to jednak niebezpieczne jest.

    Ale była w kasku ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2010-02-14 19:10:49
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 14 Feb 2010 19:01:14 +0100, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    [...]
    > W kaskach nic zlego nie widze. W nakazach tak.

    Ja tam nie widzę nic złego w nakazach, jak ktoś nie lubi życia w
    państwie prawa to zawsze może się wybrać do libertariańskiego
    raju Somalii. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 18. Data: 2010-02-14 19:12:15
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > A zle zrozumialem ?

    najwidoczniej

    > Wali mnie Twoj zachwyt,

    a ja jeżdżę i walą mnie opinie tych co obiecywali, że wszystko się zaraz
    rozsypie bo szwagier kolegi jednej ciotki mówił że do kitu
    ja się nie zachwycam - po prostu wprost mówię "znaffcom" co nie używali ale
    wiedzą lepiej, że są zwykłymi śmiesznymi gawędziarzami których nie warto
    słuchać

    > na podstawie zestawienia Williama).

    no tak, pamiętam, jakiś osioł czepił się wymiany głowicy a nie doczytał
    dlaczego wymienili

    > Takie informacje nic nie mowia o jakosci.

    a co mówi o jakości jak nie fakt, że sprzęt jeździ i się nie psuje podczas
    gdy co chwila na forum ktoś pyta jak coś naprawić w jego niepsującej się
    starej japonii ?

    > Mowisz ze William mial pecha czy wiecej jezdzil ?

    na pewno więcej jeździł i jeździł w dość uciążliwych warunkach
    mówię, że jakby jakiś osioł doczytał to by wiedział, że głowicę wymieniono
    bo pękła szpilka od wydechu a że naprawiał to serwis przyfabryczny któremu
    szczególnie zależało na tym konkretnym egzemplarzu, więc nie bawił się w
    wykręcanie tej szpilki tylko wymienił głowicę, bo tak było pewniej

    > Nawet jak ma znaczek ze jest homologowany ?

    nawet jak masz znaczek to za jazdę w niezapiętym kasku możesz dostać mandat
    :)

    > Kask jest dla mietczakow

    na to najlepiej odpowiedział Ci kolega w jednym poscie wcześniej:
    dzieci trzeba umieć mieć
    resztę załatwi Darwin :)

  • 19. Data: 2010-02-14 19:16:18
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Ja tam nie widzę nic złego w nakazach,

    widocznie masz naturę niewolnika

    > jak ktoś nie lubi życia w państwie prawa

    mylisz pojęcia
    państwo prawa, to takie państwo gdzie wszyscy są traktowani tak samo i nie
    ma uprzywilejowanych rychów, mirów i zbychów albo posłów rasiów którzy
    lobbują za kaskami bo mają z tego kasę
    państwo, które tylko nakazuje i zakazuje nosi znamiona państwa totalitarnego

  • 20. Data: 2010-02-14 19:22:02
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 14 Feb 2010 20:16:18 +0100, Mustafa <M...@b...xx> wrote:

    [...]
    > widocznie masz naturę niewolnika

    Nie każdy może być takim dżejmsem deanem co wiatr we
    włosach i wieczny buntownik.

    [...]
    > państwo, które tylko nakazuje i zakazuje nosi znamiona państwa
    > totalitarnego

    Ile masz lat, młody człowieku? Jak uważasz, że Polska to państwo
    totalitarne to możesz wziąć paszport i wyjechać gdzieś gdzie jest
    wolność i brak ucisku. (Somalia czeka)

    W prawdziwym państwie totalitarnym miałbyś z tym problem, weź i
    poproś rodziców żeby Ci poopowiadali jak to w PRLu było.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650