-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Shrek <u...@d...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
Date: Mon, 29 Aug 2011 05:46:56 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 17
Message-ID: <j3f23l$cao$1@inews.gazeta.pl>
References: <j2u2bk$7rh$2@inews.gazeta.pl> <j2ui46$rqk$2@inews.gazeta.pl>
<j3000i$ot9$1@inews.gazeta.pl> <j30kpp$1lk$1@inews.gazeta.pl>
<j30npg$ab7$1@inews.gazeta.pl> <j30poe$g5u$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3Rk2HX$0X2@mike.oldfield.org.pl> <j316k3$otl$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3RkfhG$0XJ@mike.oldfield.org.pl> <j33n1b$ljl$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3RkhVS$0XP@mike.oldfield.org.pl> <j364qv$943$1@inews.gazeta.pl>
<j365sv$cfg$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3RlHgL$0Xg@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<j3bilo$f2j$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RmWJD$0YR@mike.oldfield.org.pl>
<v...@4...net>
<c1.01.3RmsFZ$0Yb@mike.oldfield.org.pl> <j3d51h$5or$3@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3Rn8VQ$0Ym@mike.oldfield.org.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1314589621 12632 83.142.196.43 (29 Aug 2011 03:47:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Aug 2011 03:47:01 +0000 (UTC)
X-User: lskorupka
In-Reply-To: <c1.01.3Rn8VQ$0Ym@mike.oldfield.org.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
Thunderbird/5.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394621
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-28 23:33, Adam Płaszczyca wrote:
> Dnia Sun, 28 Aug 2011 12:24:45 +0200, Shrek napisał(a):
>
>>> A tak na serio - jasne, że to nie ma wiele wspólnego z ecodrivingiem.
>>> Chodziło o pokazanie, że się da. Natomiast realny ecodriving to unikanie
>>> hamowań w sposób jaki podałeś - przez odpowiednio wczesne zdejmowanie nogi
>>> z gazu,
>>
>> No toż właśnie tak opisałem - zdejmujesz nogę z gazu odpowiednio
>> wcześniej, hamując silnikiem. I na końcu hamulcem.
>
> Opisać mogłeś - zastosować już nie.
EOT, ty jednak jesteś odporny na argumenty.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.11 00:36 Adam Płaszczyca
- 31.08.11 12:59 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=