eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel DzidkaRe: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
    Date: Sat, 27 Aug 2011 22:05:08 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <j3bilo$f2j$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j2u2bk$7rh$2@inews.gazeta.pl> <j2u50l$h2a$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3RjQXG$0We@mike.oldfield.org.pl> <j2uhs2$rkd$1@inews.gazeta.pl>
    <j2ui46$rqk$2@inews.gazeta.pl> <j3000i$ot9$1@inews.gazeta.pl>
    <j30kpp$1lk$1@inews.gazeta.pl> <j30npg$ab7$1@inews.gazeta.pl>
    <j30poe$g5u$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Rk2HX$0X2@mike.oldfield.org.pl>
    <j316k3$otl$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RkfhG$0XJ@mike.oldfield.org.pl>
    <j33n1b$ljl$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RkhVS$0XP@mike.oldfield.org.pl>
    <j364qv$943$1@inews.gazeta.pl> <j365sv$cfg$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3RlHgL$0Xg@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1314475512 15443 83.142.196.43 (27 Aug 2011 20:05:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Aug 2011 20:05:12 +0000 (UTC)
    X-User: lskorupka
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394443
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-08-25 23:19, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >> O oczywiście - nie zawsze się udaje, bo różnie to bywa. Jednak jeśli mowa o
    >> ecodrivingu to podstawa jest dynamiczne rozpędzenie się i odpowiednio
    >> wczesne zdjęcie nogi z gazu. Ogólnie - minimalizowanie hamowań.
    >
    > Ja to wiem...

    Z ciekawości - jakie uzasadnienie w ekodrivingu ma hamowanie silnikiem w
    wykonaniu Adama w porównaniu z hamowaniem na wyższym biegu (powyżej
    obrotów biegu jałowego) i hamulcem roboczym na końcu zamiast turlania
    się z prędkością pieszego na luzie? Według mnie dopóki silnik jest
    powyżej obrotów biegu jałowego to nie spala nic, a jak jest na luzie, to
    tyle samo niezaleznie od tego czy się toczy, czy stoi. Na jedno
    wychodzi, a nie trzeba się wygłupiać;)

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: